×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
اینترنت بانک دی تجربه ای متمایز و امن در دوره شیوع کرونا

تجارت گردان | اینترنت بانک دی تجربه ای متمایز و امن در دوره شیوع کرونا

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، مشتریان گرامی می توانند با استفاده از قابلیت های کاربردی و آسان اینترنت بانک دی با آسودگی خاطر در طول شبانه روز بدون نیاز به مراجعه حضوری به حساب های خود دسترسی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، کاربری ساده اینترنت بانک دی در شرایط شیوع کرونا، مشتریان را ترغیب کرده است به جای مراجعه حضوری به شعب بیشتر از خدمات الکترونیک استفاده کنند تا ضمن رعایت فاصله اجتماعی، ریسک ابتلا به ویروس کرونا کاهش یابد.

در ادامه قابلیت های کاربردی اینترنت بانک دی را که این روزها تجربه ای متمایز و امنبرای مشتریان است، مرور می کنیم:نحوه ورود به اینترنت بانکبا مراجعه به وب سایت بانک دی به نشانی day24.ir و با فشردن دکمه اینترنت بانک، صفحه ورود به اینترنت بانک نمایش داده می‌شود.

در این صفحه با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک که از شعبه دریافت کرده‌اید، وارد این سامانه شده و به امکانات آن دسترسی خواهید داشت.

امکان دریافت دستگاه رمزساز (توکن) جهت ورود به اینترنت بانک نیز فراهم است که برای این منظور می‌توانید به شعبه خود مراجعه نمایید. در این حالت به جای رمز عبور ایستا، می‌بایست از رمز یکبار مصرف (شمارنده) دریافت شده از دستگاه رمزساز، برای ورود به اینترنت بانک استفاده نمود.

تجارت گردان | اینترنت بانک دی تجربه ای متمایز و امن در دوره شیوع کرونا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.