×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اینفانتینو: مارادونا در بالاترین نقطه تمام افسانه‌های فوتبال است

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایرنا، دیه‌گو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتینی جهان فوتبال در سن ۶۰ سالگی به خاطر حمله قبلی در منزلش در آژانتین درگذشت. خبری که دنیای فوتبال را تحت تاثیر خودش قرار داد.
«دنیای فوتبال در سوگ از دست دادن مارادونا». این تیتری بود که سایت فیفا مطلب درگذشت این اسطوره آرژانتینی را در آن بازتاب داده بود.
در ادامه این مطلب آمده بود: فوتبال پس از درگذشت یکی از استعدادهای بسیار عجیب و غریب خود ، دیگو مارادونا ، در سن ۶۰ سالگی در بوینس آیرس در ماتم است.
جیانی اینفانتینو در پیامی بعد از درگذشت این اسطوره آرژانتینی گفت: امروز  باورنکردنی غم انگیز است. دیه گو ما را ترک کرد. ما به خاطر آنچه که او در قلب ما از خود به یادگار گذاشت، مارادونا را دوست داشتیم و برای لحظه ای از ضربان ما متوقف شده است. سکوت ، اشک ، درد تنها چیزی است که در این لحظه از اعماق وجود خود حس می‌کنیم.
رییس فیفا اضافه کرد: من همیشه صحبتی در مورد دیه‌گو می‌کردم و امروز دوباره آن را تکرار خواهم کرد. آنچه دیگو برای فوتبال انجام داده است ، باعث شده تا همه ما عاشق این ورزش و زیبایی‌های آن شویم. او بی نظیر است. امروز من بیش از پیش به این جمله پی بردم. دیه‌گو به خاطر استعداد نابش همه ما را شگفت زده کرد. او به همین دلیل بی نظیر و شایسته سپاسگذاری ابدی ما است.
دیه‌گو ممکن است امروز به ابدیت پیوسته باشد  اما برای همیشه او در بالاترین نقطه تمام افسانه‌های فوتبال قرار دارد. از اعماق وجود با خانواده و دوستان او همدرد هستیم.
روحت در آرامش باشد ، دیگو عزیز.  دوستت داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.