×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
این قسمت پیکان؛ ساختِ جدیدِ ایران خودرو

به گزارش ایرنا، تیم سیزدهم فصل قبل فوتبال ایران با شکل و شمایلی کاملا متفاوت وارد مسابقات لیگ بیستم می شود. برای تماشای ساخت جدید ایران خودرو باید کمی بیشتر صبر کنیم چرا که بازی این تیم مقابل صنعت نفت در هفته نخست به تعویق افتاد.
خودروسازان مدیرعامل خود را از دست داد. گرشاسبی رفت و به جای او اکبر محمدی روی کار آمد. سپس اصغر مدیرروستا مدیر تیم شد. در گام بعدی شاهد اختلافات شدیدی بین عبدالله ویسی و مدیریت جدید بودیم. سرانجام ویسی در آستانه آغاز مسابقات جدا شد و به جای او مهدی تارتار سرمربی پیکان شد تا این سرمربی ۴۸ ساله که فصل قبل سرمربی نفت مسجدسلیمان بود پس از پنج سال به تهران برگردد و هدایت تیمی به جز راه آهن را به دست بگیرد.
پیکان در درون زمین هم تغییرات فراوانی داشت. اکثریت قریب به اتفاق ستاره های تیم جدا شدند. در ادامه نام آنها را می  بینید: سعید واسعی، امیرحسین کریمی، مهران موسوی، فراز امامعلی، شهریار مغانلو، علی حمودی. به جای این بازیکنان، شاهد حضور نفرات جدیدی بودیم که در اینجا تماشا خواهید کرد: اسماعیل بابایی، حسین حیدری، رضا جبیره، محمد دریس، محمد نوری، محمد امین درویشی، معین عباسیان، مهدی شریفی، امیرحسین جدی. پس از جدایی ویسی مجتبی لطفی و پوریا آریا کیا هم از پیکان جدا شدند.

پیکان با هدایت ویسی پیش فصل پروپیمانی را پشت سر گذاشت اما نتایج آنها در بازی های تدارکاتی چندان خوب نبود. این تیم ابتدا با نتیجه ۲ بر یک از سد بادران گذشت اما در ادامه در چهار بازی به سه شکست و یک تساوی قناعت کردند. خودروسازان مقابل مس رفسنجان، شهرخودرو و ماشین سازی شکست خوردند و در برابر گل گلر به تساوی یک بر یک دست یافتند.
حالا باید دید با این حجم از تغییرات پیکان چه نتیجه ای را در لیگ بیستم به دست می آورد. آنها فصل قبل با روی کار آمدن ویسی از سقوط گریختند و حالا باید دید با حضور تارتاری که در چند سال گذشته عملکرد خوبی در پارس و نفت مسجسلیمان داشته به چه جایگاهی می رسند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.