×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازار با فراوانی و کاهش قیمت آجیل و خشکبار رو به رو است

تجارت گردان | بازار با فراوانی و کاهش قیمت آجیل و خشکبار رو به رو است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، مصطفی احمدی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران با اشاره به کاهش ۴۰ در صد قیمت خشکبار و آجیل گفت: کاهش ۴۰ درصدی قیمت آجیل به نسبت اوایل سال از جمله موضوع بسیار قابل توجهی است که همین امر نشان از فراوانی، تولید بالا دارد.

وی با اشاره به عدم صادرات خشکبار افزود: با توجه به عدم صادرات، ارز آوری خوبی در کشور از سوی خشکبار انجام نشد، بنابراین کالا در بازار سرازیر شد و همین عامل نیز فراوانی کالا و افت قیمت ها را به دنبال داشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران اضافه کرد: از شب عید تا الان با کاهش قیمت و عرضه خوب، تقاضا به اندازه خود بوده و همین امر منجر به رکود در این صنف شده است، تمامی خشکبار فروشان و آجیل فروشان منتظر تقاضای شب چله و روزهای سال نو هستند تا بتوانند بازار خود را رونق بخشند.

احمدی با اشاره به وجوب حضور در اعتراض به بروز اغتشاشاتی که در هفته های اخیر به جهت گرانی بنزین در شهرهای مختلف ایجاد شده بود بیان داشت: با توجه به اینکه ما به  اصل نظام و ولایت فقیه اعتقاد داشته و پایبند هستیم؛ لذا هر تدبیر و تصمیمی از سوی مقام معظم رهبری مورد تایید ماست.

وی تاکید کرد: ایجاد اغتشاش در امر اعتراض کاملا از نظر ما محکوم است؛ بنابراین همه در محکوم کردن این نوع اغتشاشات حضور پررنگ داشته و اتحادیه و اعضای ما نیز اعلام آمادگی خود را برای حضور در این راهپیمایی اعلام داشته تا بتوانیم مشت محکمی بر دهان اجانب و اغتشاشگران بزنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.