×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت/ حباب سکه به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

تجارت گردان | بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت/ حباب سکه به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: قیمت جهانی طلا در هفته‌ای که گذشت تقریبا با روند کاهشی مواجه بود، اما قیمت ارز در داخل کشور افزایشی بود در نتیجه قیمت طلا و سکه روند صعودی به خود گرفت.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: با توقف معاملات سکه در بورس کالا، عرضه و تقاضا در بازار سنتی متعادل شود و حباب سکه با کاهش مواجه شود.

وی گفت: قبل از توقف معاملات در بورس کالا، افراد سکه از بازار خریداری می‌کردند و با قیمت بالاتر در بورس معامله می‌کردند که موجب افزایش تقاضا در بازار شده بود.

کشتی آرای بیان کرد: هر انس طلا در ابتدای هفته ۱۷۴۳ دلار بود که در پایان هفته این رقم با کاهش روبه رو شد و به ۱۷۳۴ دلار رسید.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر خاطرنشان کرد: سکه طرح جدید در ابتدای هفته ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود که در آخرین روزکاری هفته به ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید همچنین نیم سکه در ابتدای هفته ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بود که در پایان هفته به ۳ میلیون ۸۸۰ هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: طلای ۱۸ عیار در ایتدای هفته ۷۰۱ هزار و ۸۰۰ تومان و در انتهای هفته به ۷۳۸ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای تصریح کرد: در حالی که حباب سکه به ۴۵۰ هزار تومان نیز رسیده بود، اما با کاهش قیمت‌ها این رقم به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.