×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
بازار سیب زمینی متعادل شد

اسداله کارگر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و عرضه انبوه میوه های نوبرانه، بازار به تعادل رسیده است.

او قیمت کنونی هرکیلو زردآلو را ۲۰ تا ۱۵۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو هلو ۲۵ تا ۸۰ هزارتومان، توت فرنگی ۴۰ تا ۱۵۰ هزارتومان، توت سفید ۵۰ تا ۶۰ هزارتومان، گوجه سبز شمال ۳۰ تا ۱۵۰ هزارتومان، گیلاس ۱۴۰ تا ۲۵۰ هزارتومان، هندوانه ۷ تا ۱۶ هزارتومان، خربزه ۱۷ تا ۳۵ هزارتومان، ملون ۷ تا ۲۲ هزارتومان و طالبی ۷ تا ۲۲ هزارتومان است‌.

کارگر ادامه داد: آمارها حاکی از آن است که قیمت میوه های نوبرانه بدلیل فراوانی عرضه ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است و پیش بینی می شود که با ازدیاد تنوع و افزایش عرضه روند کاهش قیمت ادامه یابد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با بیان اینکه ذخایر سیب و پرتقال مانده در سردخانه ها روبه پایان است، افزود: هم اکنون پرتقال نو آبگیری از شمال و جنوب با نرخ ۳۵ تا ۵۰ هزارتومان در میدان عرضه می شود.

او قیمت کنونی هرکیلوسیب زمینی در میدان بسته به کیفیت ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان اعلام کرد و گفت: با انجام خرید حمایتی، بازار سیب زمینی به تعادل رسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.