×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازتاب پیوستن بیرانوند به آنتورپ در سایت AFC

تجارت گردان | بازتاب پیوستن بیرانوند به آنتورپ در سایت AFC

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا، انتقال به تعویق افتاده علیرضا بیرانوند به فوتبال اروپا سرانجام تایید شد و دروازه بان تیم ملی  فوتبال جمهوری اسلامی ایران با قراردادی سه ساله به تیم بلژیکی رویال آنتورپ پیوست.

این دروازه بان بلند قامت ۲۷ ساله، ۲ هفته قبل وارد بلژیک شد، اما این انتقال به طور رسمی روز سه شنبه از سوی باشگاه اعلام شد.

بیرانوند به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان آسیا معروف شده است. او نقش کلیدی در تیم پرسپولیسی داشت که اخیراً برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده است و همچنین سال ۲۰۱۹ به عنوان دومین بازیکن برتر سال آسیا انتخاب شد.

بیرانوند در تیم ملی ایران هم عملکرد درخشانی داشته است که معروف‌ترین آن مهار ضربه پنالتی کریستیانو   رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

تیم رویال آنتورپ فصل ۲۰۲۰ -۲۰۱۹ به عنوان چهارم لیگ برتر بلژیک دست یافت و این امر به بیرانوند امکان می‌دهد که در رقابت‌های فصل ۲۰۲۱ -۲۰۲۰ لیگ اروپا بازی کند.

بیرانوند اولین بازیکن آسیایی نیست که برای آنتورپ بازی می‌کند. “کوجی میوشی” هافبک ژاپنی فصل گذشته به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کرد و “دونگ فانگژو” بازیکن سابق تیم ملی چین نیز قبلا در این تیم بازی کرده است.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر بلژیک قرار است روز ۸ آگوست برگزار شود و آنتورپ در اولین بازی برابر خنت به میدان خواهد رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.