×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدهی مناسب صندوق های سرمایه گذاری کارگزاری بانک ملی ایران

تجارت گردان | بازدهی مناسب صندوق های سرمایه گذاری کارگزاری بانک ملی ایران

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون چهار صندوق سرمایه گذاری به ارزش ۸۰ هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال توسط کارگزاری بانک ملی ایران مدیریت می شود.

دو صندوق سرمایه گذاری در سهام با ارزش هشت هزار و ۵۷۹ میلیاردریال، یک صندوق بازارگردانی سهام با ارزش ۲۱۳ میلیارد ریال و یک صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت به ارزش ۷۲ هزار میلیارد ریال تحت مدیریت این شرکت کارگزاری است.

بازدهی سالیانه صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران با درآمد ثابت تا اردیبهشت سال جاری ۲۴ درصد بوده است. همچنین بازدهی صندوق سرمایه گذاری توسعه ملی در زمینه سهام طی مدت زمان یاد شده ۳۷۸ درصد، بازدهی صندوق سرمایه گذاری مشترک کارگزاری بانک ملی ایران در زمینه سهام ۳۱۰ درصد و بازدهی صندوق بازارگردانی پست بانک ۲۶۰ درصد بوده است.

این کارگزاری همچنین در معاملات آنلاین سهام به ارائه خدمات می پردازد. افراد حرفه ای با استفاده از امکانات وی‍ژه معاملات آنلاین می توانند در هر لحظه سفارش های خود را مستقیما و بدون واسطه انجام دهند. 

سرمایه گذاران پس از ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت توسط کارشناسان این شرکت، کد بورسی دریافت می کنند و با عقد قرارداد آنلاین سهام می توانند بدون مراجعه حضوری در بازارسرمایه فعالیت کنند. 

علاوه بر این کارگزاری بانک ملی ایران در زمینه ارائه خدمات تامین سرمایه و بورس کالا و انرژی به ارائه خدمات می پردازد.

با این حال کسانی که به هر دلیلی امکان انجام معاملات آنلاین را نداشته و یا در فرایند عملیات بورسی خود با مشکل و یا سوالی مواجه اند، می توانند به نمایندگان کارگزاری مستقر در شعب منتخب مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.