×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدیدی از جنس «ما می‌توانیم!»

گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام، سلمان امیری ؛مدیر روابط عمومی پترول در این نشست گفت:دشمن با تمام توان در میدان حضور یافته است تا نشان دهد “ما نمی‌توانیم” و “نمی‌شود”.
امیری با اشاره به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب در مواجهه با احساس یأس و ناامیدی در جامعه توسط دشمن افزود:امیدآفرینی در کشور باید با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت پتروشیمی بیش از پیش توسط رسانه تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۰۰ میلیارد دلار صادرات نفتی کشور ۱۶ میلیارد دلار معادل یک سوم مربوط به هلدینگ خلیج‌فارس است افزود:۲۰ درصد صادرات غیرنفتی کشور نیز متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس است.
امیری ادامه داد:در سال گذشته هلدینگ خلیج‌فارس در جمع ۲۳ شرکت برتر دنیا قرار گرفت که بر اساس ‌برنامه‌ریزی‌ها برای پنج سال آینده این گروه در جمع ۱۰ شرکت بزرگ جهان قرار خواهد گرفت.
مدیر روابط عمومی پترول به راه‌اندازی پتروشیمی گچساران به عنوان ایرانی‌ترین الفین کشور تا پایان تیر ماه سال جاری اشاره کرد و افزود:پتروشیمی ایلام به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس تمام تلاش خود را در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی بکار‌ خواهد گرفت.
بهزاد یاری ؛رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام نیز ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای مجتمع اظهار داشت:۹۰درصد آلایندگی پتروشیمی ناشی از کمبود خوراک بوده است.
یاری ادامه داد:سالانه حدود یک‌ میلیون تن انواع محصول در مجتمع پتروشیمی ایلام‌ تولید می‌شود.
وی افزود:در پتروشیمی ایلام برای بیش از ۲ هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از ۵۰ بازدید علمی توسط اساتید دانشگاه ،دانشجویان ، دانش‌آموزان و مدیران از پتروشیمی ایلام صورت گرفته است افزود: تمام اقشار بویژه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و خبرنگاران به عنوان پزشکان روان جامعه در‌ جهت تبیین قابلیت‌ها و دستاوردهای صنعت پتروشیمی از این شرکت بزرگ غرب کشور بازید کنند.
این گزارش حاکیست در این نشست مدیران روابط عمومی ادارات و شرکت‌های استان ، اعضای شورای اطلاع‌رسانی دولت و خبرنگاران نقطه نظرات خود را پیرامون شرکت پتروشیمی ایلام ارائه کردند .
ادای احترام به شهید گمنام شرکت پتروشیمی ایلام و مرحوم حسن بیگی معمار صنعت پتروشیمی و بازدید از واحدهای الفین، SRU و HDPE از دیگر برنامه‌های اردوی «راهیان پیشرفت» بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.