×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از دو واحد تولیدی دراستان مازندران

تجارت گردان | بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از دو واحد تولیدی دراستان مازندران

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در بازدید از شرکت های صنایع چوب و کاغذ مازندران و طرح و توسعه آینده پویا  نقش این مجموعه ها را در اقتصاد کشور مهم و تاثیرگذار خواند. 

وی با اشاره به شعار محوری سال مبنی بر افزایش رونق تولید ، تمام تلاش و همت همه مدیران بانک ملی ایران را کمک به افزایش تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت و استعداد این مجموعه افزایش تولید و عبور از بحران های اقتصادی را از طریق افزایش سرمایه  و حضور فعال سایر سهامداران و همت جمعی کارکنان این شرکت قابل حل دانست.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به قابلیت ها و ویژگی های این واحد ، آنها را از معدود واحدهایی نام برد که در کنار بخش تولید، در بخش های گردشگری و کشاورزی نیز فعالیت دارند. 

 ناصر شاهباز، بنگاهداری را در شرایط اقتصادی فعلی ، کار بسیار سخت و پر ریسکی خواند و ضمن تقدیر از زحمات مدیران این مجموعه، استراتژی بانک ملی ایران در قبال شرکت ها بخصوص شرکت های زیرمجموعه را  ویژه و خاص عنوان کرد.

در ادامه عباس شفیعی نیز از فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط فعلی به عنوان جهاد در خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به اقدامات و برنامه¬ریزی های صورت پذیرفته مقدمات لازم برای افزایش سرمایه شرکت در حال انجام می-باشد و البته ضرورت دارد این امر به نحو صحیح مدیریت و هدایت شود.

در ادامه این دیدار مدیران عامل شرکت های مدیریت طرح و توسعه آینده پویا و صنایع چوب و کاغذ مازندران  به تشریح وضعیت شرکت، بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و مساعدت و همراهی بانک ملی ایران را در عبور از این مسائل بسیار مهم، کارگشا و ضروری دانستند.

لازم به ذکر است مجتمع صنایع چوب و کاغذ مازندران در سال ۱۳۷۶ راه اندازی شده است و به عنوان بزرگترین تولید کننده کاغذ در ایران ظرفیت تولید ۱۷۵ هزار تن (که شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه ، چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ می باشد)کاغذ را دارا می باشد. در این مجموعه بیش از ۱۴۰۰ نفر مشغول فعالیت می باشند.

در ادامه ی این سفر اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران ، از شرکت نکاچوب ساری بازدید و در جریان روند بازسازی و احیاء این واحد تولیدی قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.