×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ایزوایکو

به گزارش تجارت گردان به نقل از حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو نشست مشترک مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو ) با  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان در خصوص بررسی ساخت یک فروند شناور آمبولانس دریایی با حضور مهندس عبدالرسول دریایی مدیر کل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان، دکتر جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر ضربی مدیرعامل شرکت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، دکتر حسین پور رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ هرمزگان و سایر مدیران مربوطه دانشگاه علوم پزشکی و شرکت ایزوایکو در سالن کنفرانس این شرکت تشکیل شد.

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی کامل از روند پیشرفت پروژه ساخت آمبولانس دریایی و اهمیت بالای کاهش زمان در اتمام و به آب اندازی این آمبولانس دریایی افزود ما ساخت آمبولانس دریایی را وظیفه ذاتی و تعهد ایزوایکو نسبت به استانهای ساحلی کشور به ویژه هرمزگان میدانیم و در تلاشیم تا بتوانیم آمبولانسی با بالاترین سطح کیفی و ایمنی بسازیم. و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.

دکتر ضربی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های بی دریغ و بی شایبه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و استاندار هرمزگان افزود امیدواریم با تداوم این حمایتها تمام شهرهای ساحلی کشور را مجهز به  آمبولانس‌های پیشرفته دریایی کنیم. شناورهایی که از لحاظ امکانات و تجهیزات عملا نوعی اورژانس شناور هستند که نام آمبولانس را یدک میکشند.

مدیرعامل ایزوایکو ادامه داد؛ از آنجائیکه این پروژه اولین تجربه ساخت آمبولانس دریایی آلومینیومی در صنعت کشنی سازی کشور بود با چالشها و موانعی روبرو بودیم که با تجربه به دست آمده امید داریم پروژه‌های بعد را با زمان زیر یک سال به سرانجام برسانیم.

دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اهمیت و اعتماد به تولید داخلی و حمایت از صنعتگران توانمند کشور گفت: دیدگاه ما برای سفارش و ساخت این شناور جامع و آینده نگر هست و اینکه ما برای تولیدات مورد نیاز به شرکتهای خارجی وابسته باشیم خیلی پسندیده نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.