×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از مدرن ترین کارخانه آلومینیوم ایران

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، دکتر ذبیح الله خدائیان با حضور در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از بخش های مختلف این کارخانه عظیم صنعتی بازدید نمود و با تاکید بر اهمیت استمرار و افزایش ظرفیت تولید کارخانه آلومینیوم جنوب اظهار کرد: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از کارخانه های ملی است و با اشتغال حدود ۲۴۰۰ کارگر نیز محصولات آن طرفدار زیادی در جهان دارد، تحریم‌های خارجی تاثیری بر روند تولید محصولات متنوع و تأمین مواد اولیه کارخانه نداشته است و با تدبیر مدیرعامل و متولیان کارخانه، شاهد رونق بیش از پیش این مجموعه صنعتی هستیم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب؛ ظرفیت توسعه دارد و اجرایی شدن فازهای بعدی آن در این منطقه مستعد؛ سبب اشتغالزایی جوانان و ارزاوری برای کشور می‌شود.

وی اضافه کرد: تأمین برق مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از دغدغه های جدی مسئولان این واحد تولیدی است و برای رفع این خواسته، همزمان با کوشش وزارتخانه‌های صمت و نیرو، سهامداران کارخانه، سازمان بازرسی کل کشور نیز با توجه به نقش نظارتی، برای تسریع در ساخت نیروگاه ٩١٣ مگاواتی سیکل ترکیبی غدیر انرژی لامرد ورود می‌کند تا درفصل گرما‌؛ از بروز خسارت‌های مالی به این واحد تولیدی انرژی‌بر جلوگیری شود.
دکتر خدائیان یکی از اولویت‌های سازمان بازرسی کل کشور را شناسایی و حل مشکلات حوزه تولید دانست.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه قوانین مهمی در راستای حمایت از تولید وجود دارد، اظهار کرد: این سازمان به دنبال رفع موانع تولید است بنابراین ضرورت دارد که دستگاه ها به وظایف خود در خصوص حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری عمل کنند.
دکتر خدائیان درجریان بازدید از کارخانه آلومینیوم جنوب به بازرس کل استان فارس دستور داد رفع مشکلات این کارخانه در حوزه تامین برق را از دستگاه‌های متولی پیگیری کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.