×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبری از غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی از روز سه‌شنبه ۱۹ دیماه ۱۴۰۲ در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.
در نخستین روز از این نمایشگاه، علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصای دفتر مقام معظم رهبری با حضور در غرفه شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با مجتبی حمیدیان، مدیرعامل این شرکت گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و جمعی از مدیران برتر فولادی کشور حضور داشتند، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اشاره به اینکه این شرکت قدیمی‌ترین شرکت کشور در زمینه تولید سنگ‌آهن است،گفت: طی ۲ سال گذشته در ۳ شرکت دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری کردیم و برای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت‌های معدنی و فولادی برنامه ویژه‌ای داریم.
حمیدیان افزود: در ۲ سال گذشته با انجام فعالیت‌های متعدد اکتشافی، میزان ذخایر شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ۲ برابر شده است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تصریح کرد: تعداد شرکت های دانش بنیانی که با شرکت سنگ اهن مرکزی همکاری دارند از ۲۰ شرکت امروز به ۱۰۰ شرکت افزایش یافته است.
قابل ذکر است شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران در غرفه ۲۵ سالن C نمایشگاه ملی فولاد ایران آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان محترم است و مراسم اختتامیه این نمایشگاه در روز پنج‌شنبه ۲۱ دیماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
انتهای‌پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.