به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بازدید با هدف برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان و ارزیابی عملکرد شعب، بررسی رعایت اصول مشتری مداری و موازین اخلاقی، تجزیه و تحلیل منابع استان به تفکیک شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد. پدرام در بازدید از شعب استان هرمزگان بر رعایت بهداشت اعتباری به منظور کاهش میزان مطالبات بانک و همچنین بر لزوم و ضرورت اهتمام به بازاریابی در راستای جذب منابع بیشتر و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف تاکید کرد. در ادامه نجدی، مدیر امور استان ها نیز ضمن اعلام رضایت از عملکرد استان، استفاده بهینه از خدمات الکترونیکی بانک و همچنین وحدت رویه و همدلی بین همکاران برای تحقق اهداف عالیه بانک را ضروری دانست.
https://tejaratgardan.ir/?p=99676