×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید سرزده دکتر شایان مدیر عامل بانک مسکن از شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن،در این بازدید که دکتر جواهری مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن نیز ایشان را همراهی می‌کرد، جلسه‌ای با حضور وفایی مدیرعامل و بختیاری قائم مقام شرکت صرافی برگزار و در خصوص عملکرد این شرکت و روش‌های توسعه فعالیت‌های جاری بحث و تبادل نظر انجام شد.

در همین راستا در ابتدای جلسه، وفایی مدیرعامل شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن گزارشی از عملکرد شرکت در سال گذشته و شش ماهه نخست سال مالی جدید ارائه کرد، همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان، اولویت بخشی به مشتریان بانک مسکن و اعمال تخفیفات ویژه برای مشتریان بانک، از جمله برنامه‌های اولویت دار شرکت صرافی بانک مسکن است که توسط مدیرعامل صرافی مطرح شد.

بنا به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، در این بازدید دکتر شایان بر لزوم گسترش فعالیت‌های شرکت و بهبود و افزایش تعامل با واحدهای ذیربط بانک مسکن و سایر شرکت‌های گروه تاکید کرد.

وی همچنین بیان داشت: شرکت ضمن تایید لزوم تنوع بخشی و گسترش شبکه کارگزاران صرافی، ضروریست با هماهنگی حراست بانک نسبت به ملاحظات امنیتی و فنی، توجه خاص و ویژه داشته باشد.

در انتهای این بازدید مدیران عامل بانک مسکن و گروه مالی از شعبه صرافی بازدید و با تمامی پرسنل گفتگو کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.