×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه میدان انقلاب

تجارت گردان | بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه میدان انقلاب

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی بانک دی، کریمی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از  تلاش های کارکنان شعب به عنوان نقش آفرینان اصلی در تحقق اهداف بانک گفت: نقش همکاران شعب در تحقق اهداف بانک با تمرکز بر بازاریابی، جذب منابع ارزان قیمت و وصول مطالبات پرونده های اعتباری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر بانک در زمینه کاهش مطالبات افزود: پیگیری پرونده های مطالباتی باید با جدیت بیشتری دنبال شود تا بتوانیم شاهد افزایش نقدینگی در بانک و بازگشت منابع به چرخه اقتصادی کشور  باشیم.
مدیرعامل بانک دی ضمن تاکید بر اهمیت تکریم مشتریان و رعایت آن به عنوان یک اصل در بانک دی گفت: تکریم و تعامل مناسب با مشتریان یکی از ارزش‌های بانک دی می باشد که در این راستا باید رضایتمندی مشتریان به ویژه خانواده ی معظم شهدا و ایثارگران مورد توجه قرار گیرد و همکاران شعب باید ضمن رعایت اصل مشتری مداری بر روند تسهیل ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت بانکی نیز اهتمام ورزند.
گفتنی است، در این بازدید، سید حسین میناکار، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و جواد افتخاری، رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی، دکتر برات کریمی را همراهی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.