به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر شایان چند روز پس از همایش سراسری مدیران این بانک و تأکید بر لزوم تعامل بیشتر با مدیریت های استانی و شعب و اهمیت بازدیدهای سر زده و نظارت مستمر بر کار آنان به استان اصفهان سفر کرد تا از نزدیک شنوای مشکلات این استان بوده و در جمع همکاران خود به بررسی راهکارهای حمایت مؤثرتر از بخش صنعت و معدن کشور بپردازد.
دکتر شایان با اشاره به لزوم تسریع و تسهیل رسیدگی به درخواستهای مشتریان اظهار داشت: با توجه به پتانسیهای موجود در مدیریت های استانی و شعب و پس از اطمینان از دانش، تجربه و صلاحیت، اختیارات آنان افزایش خواهد یافت تا در خصوص درخواست های مشتریان با سرعت عمل بیشتری اقدام شود.
این مدیر ارشد بانکی همچنین به لزوم معرفی خدمات بانک صنعت و معدن در استان ها پرداخته و عنوان داشت: در این راستا می بایست با بهره مندی از ابزارهای تبلیغاتی و ارتباط صحیح با مشتریان و مسؤلان استانی نسبت به تشریح مزیت ها و گستره خدمات این بانک بپردازیم.
دکتر شایان تأکید کرد: در هنگام جذب مشتریان به خصوص مشتریان جدید، شناسایی و بررسی اهلیت و صلاحیت مشتری بسیار حائز اهمیت است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: ستاد بانک نیز، بایستی پاسخگوی درخواست های شعب و استان ها باشد؛ چراکه بانک در نهایت مکلف به پاسخگویی به مشتریان خود می باشد.
وی در پایان در خصوص انتصاب های جدید خاطرنشان کرد: تخصص، دانش و تجربه می بایست در انتصاب ها ملاک عمل باشد و مدیران و رؤسا بر اساس اصل شایسته گزینی انتخاب شوند تا بتوانند شایسته پروری را اجرا نمایند.
دکتر شایان سپس در جمع کارکنان مدیریت استانی و شعب این استان حضور یافت و در خصوص رفع مشکلات معیشتی و مسکن همکاران نیز به همفکری و تبادل نظر پرداخت.
https://tejaratgardan.ir/?p=330558