×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیران ارشد بانک از نحوه خدمات رسانی به مشتریان در شعبه مرکزی زاهدان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده درجریان این بازدید در جلسه با مدیران و روسای دوایر شعبه مرکزی زاهدان ضمن اشاره به خدمات دهی مطلوب و تلاش در جهت رفع ناترازی بانک، خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات خرد وارائه خدمات بهینه به مشتریان و آحاد جامعه یکی از مهمترین دغدغه های بانک است که با عزم جدی در حال ارائه بهترین خدمات هستیم.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک و ارائه تمامی خدمات بانکی در لحظه تاکید کرد.

 مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تاکید بر گسترش  طرح های مهربانی ملی و پذیرنده ملی، رعایت انضباط مالی، توجه به نیاز مشتریان، جذب منابع ارزان‌ قیمت، گسترش خدمات ارزی، فعالیت مضاعف در راستای درآمدهای مشاع و غیر مشاع و توسعه بانک کارگشایی را از جمله اولویت‌های اجرایی و  برنامه‌های عملکردی بانک تا پایان سال برشمرد.

وی در ادامه این جلسه  به ارائه رهنمودهای لازم، بیان موضوعات و سیاست‌های بانک در سال جاری پرداخت و سپس از نظرات همکاران در خصوص ارائه خدمات به مشتریان آگاه شد و در خاتمه رئیس شعبه زاهدان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان بانک پرداخت. 

همچنین اعضای هیات مدیره بانک نیز در این جلسه ضمن آگاهی از نحوه ارائه خدمات شعبه مرکزی زاهدان به مشتریان،  دیدگاه ها و نظرات خود در راستای گسترس و توسعه خدمات این شعبه بیان کردند.

در خاتمه این بازدید، عزیزاله پیرانی رئیس شعبه مرکزی زاهدان نیز با ارائه گزارشی عملکرد این شعبه را تشریح کرد.

گفتنی است، در این سفر حسن مونسان و محمود شایان از اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران دکتر نجارزاده را همراهی می کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.