×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل تاپیکو از پتروشیمی غدیر

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل پتروشیمی غدیر؛ افقهی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت،گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در جریان این بازدید از اقدامات انجام شده و در حال انجام شرکت پتروشیمی غدیر تقدیر کرد و افزود: پتروشیمی غدیر با تکیه بر دانش کارکنان خود اقدامات خوبی را انجام داده و مرتبا اخبار رکورد شکنی های این شرکت به گوشمان می رسید و امیدواریم دنباله دار باشد. مدیرعامل تاپیکو ضمن اشاره به اهمیت استفاده از استراتژی های روزآمد بازرگانی، ایجاد ظرفیت های خلق ارزش برای آیندگان را از مهمترین اهداف شرکت‌ها در ابعاد توسعه بازار و محصول بر شمرد.

مدیرعامل پتروشیمی غدیر نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته در این شرکت و راه اندازی دوطرح توسعه ای VCM2 و کلرآلکالی گفت: با در نظرگرفتن پتانسیل این شرکت و همچنین نیازسنجی در حوزه تولید و تامین خوراک، دو طرح وی سی ام ۲ و کلرآلکالی را راه اندازی کرده ایم که می تواند تا حدود زیادی خیالمان را بابت  تولید پایدار و حتی افزایش آن راحت کند.

لازم به ذکر است که پتروشیمی غدیر لحظه به لحظه در حال ارتقاء سطح کیفی خود در سطوح مختلف است که نوید شنیده شدن ثبت رکوردهای جدید از سوی این شرکت در آینده ای نه چندان دور را می دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.