×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان های استان خوزستان

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر ابوالفضل آفریده به همراه دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از بخش های مختلف بیمارستان شفا بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن تقدیر ویژه از پزشکان و پیراپزشکان و کادر درمان، بر عزم ویژه سازمان تامین اجتماعی در خدمت صادقانه و رضایتمندی بیمه شدگان تاکید کرد.

دکتر آفریده بابیان اینکه مسجد سلیمان نیاز به توجه ویژه دارد، برای مرتفع شدن کمبودهای این بیمارستان، قول پیگیری داد.

دکتر شاپور صالح ابراهیمی سرپرست بیمارستان شفا نیز ضمن تقدیر از حضور مدیر درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی و مدیر درمان استان خوزستان، برخی نیازهای این مرکز در جهت خدمت به بیمه شدگان شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا را مطرح کرد.
وی کمبود پزشک متخصص بیهوشی، رادیولوژیست و نیاز به راه اندازی زایشگاه را مهمترین چالش های پیش رو عنوان کرد.

دکتر آفریده همچنین به همراه هیاتی ضمن بازدید از بیمارستان شهدای شوشتر در جریان نحوه رسیدگی به درمان بیماران این بیمارستان قرار گرفت.تجارت گردان | بازدید مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان های استان خوزستان

وی در جریان مشکلات و محدودیت های فضای فیزیکی بیمارستان شهدای شوشتر که جزو بیمارستان های کوچک با مقیاس عملکرد بالاست، قرار گرفت.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی همچنین ضمن بازدید از بخش های بستری و ملاقات بیماران، با کارکنان و مسئولین واحدهای مختلف این بیمارستان گفتگو و برای خدمات بهتر به مردم، توصیه هایی به کارکنان ارائه کرد.

در ادامه این بازدید، دکتر آفریده ضمن حضور در پروژه فاز دوم توسعه بیمارستان از روند کلی پیشرفت کار اعلام رضایت کرد و از نزدیک در جریان نیازهای فوری و ضروری تکمیل پروژه قرار گرفت.

وی  ضمن ارائه نظرات کارشناسی، برای پیگیری روند خرید و ارسال تجهیزات پزشکی و تاسیساتی قول مساعد داد.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی همچنین از بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر بازدید کرد و گفت: مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی با امکانات خوب و ظرفیت بالای خود درحال ارائه خدمات به بیماران و مبتلایان به ویروس کرونا هستند.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر از زحمات پزشکان، پیراپزشکان، کارکنان و مدافعان سلامت قدردانی کرد.تجارت گردان | بازدید مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان های استان خوزستان

دکتر آفریده با اعلام آمادگی مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با توجه به تعهدی که در قبال جامعه بیمه شدگان دارد در کنار دانشگاه های علوم پزشکی خواهد بود و از هیچ تلاش و  کوششی جهت درمان بیماران دریغ نخواهد کرد.

دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز ضمن قدردانی از تلاش و زحمات همکاران گفت: با توجه به اینکه ۸۱ درصد از جمعیت شهرستان ماهشهر بیمه شده تامین اجتماعی هستند، امیدواریم ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد.

در ادامه این جلسه دکتر رفعتی راد رئیس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر نیز گزارشی از عملکرد این بیمارستان ارائه کرد و در خصوص مشکلات بیمارستان در حیطه تجهیزات پزشکی و منابع انسانی بحث و گفتگو کردید.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی همچنین از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در حال احداث و بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان بازدید کرد و گفت: راه اندازی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان باعث ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات خواهد شد و رضایت مندی بیمه شدگان را به دنبال دارد.

دکتر ابوالفضل آفریده ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان از زحمات کارکنان و مدافعان سلامت در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا قدردانی کرد.

وی با ابراز رضایت از نحوه مدیریت استان و بیمارستان ۱۷ شهریور در ارائه خدمات به مراجعین، برای رفع کمبودها و مشکلات بیمارستان قول پیگیری و همکاری داد.

دکتر آفریده بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در حال احداث را نیاز منطقه دانست و گفت: با راه اندازی این بیمارستان علاوه بر خدمت به مردم آبادان، فرصت و بستر ارائه خدمت به بیمه شدگان شهرهای خرمشهر، جزیره مینو، اروندکنار، دارخوین و شادگان نیز فراهم می شود.تجارت گردان | بازدید مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان های استان خوزستان

وی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این بیمارستان ارائه خدمات درمانی، تنوع و توسعه بیشتری پیدا می کند و رضایت مندی نسبی بیمه شدگان تامین خواهد شد.

در این بازدید که دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز حضور داشت، عملکرد و کمبودهای بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: نیروهای مورد نیاز بیمارستان آبادان از طریق آزمون که بیست و یکم شهریور سال جاری برگزار شد و همچنین آزمون آتی که دوم آبان امسال برگزار خواهد شد، پس از طی مراحل اداری، جذب و شروع بکار خواهند کرد.

دکتر هدایت اله عبدی زاده رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان با اشاره به قدمت ۱۰۵ ساله ساختمان بیمارستان و کمبود تجهیزات و پزشکان متخصص، اظهار داشت: ضریب اشغال تخت این بیمارستان با ۸۶ تخت مصوب، ۷۶ درصد است.

وی ضمن ارائه گزارشی از آمار خدمات ارائه شده، به بیان کمبودها و چالش های پیش رو اشاره کرد و گفت:  با توجه به بازنشستگی تعدادی از کارکنان، کمبود نیروی انسانی در بخش های رادیولوژی، آزمایشگاه، حفاظت فیزیکی و هوشبری کاملاً مشهود است.

وی عدم همکاری دانشکده علوم پزشکی درخصوص پزشکان طرحی و دشواری در تهیه وسایل حفاظت فیزیکی و تجهیزات پزشکی به علت نوسانات بازار را از دیگر مشکلات این بیمارستان عنوان کرد و خواستار مساعدت و تامین اعتبار و تخصیص نقدینگی به موقع شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.