×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مشاور اقتصادی وزارت صمت از منطقه ویژه اقتصادی لامرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد،  در این نشست صمیمی مهندس قهاری مدیر اجرایی سایت به صورت مبسوط به تشریح و تبیین فعالیت‌های منطقه ویژه پرداخت. وی اظهار داشت مهندس انصاری مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با فعال کردن پیمانکاران بزرگ، منطقه ویژه را تبدیل به کارگاه سازندگی کرده است .
وی اظهار امیدواری کرد به زودی مناقصه ۲هزار میلیارد تومانی اجرایی خواهد شد که به حول و قوه الهی با این اقدام بسیاری از زیر ساخت ها آماده بهره برداری می شود و شاهد رشد و تحول چشمگیری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد خواهیم بود.
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تمجید از همراهی و مساعدت دکتر موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با مجموعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد افزود: آب و خوراک پتروشیمی ها دو مقوله مهم این فرایند هستند که با رایزنی ها و پیگیری ها نماینده محترم شاهد محقق شدن این مهم هستیم .
در ادامه مهندس حریم کیش رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی لامرد اظهار داشت:
در هر کشوری صنعت، برند و تابلو افتخار آن محسوب می شود.
هر چقدر در صنعت موفق تر عمل کنیم می توانیم در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم .
رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی لامرد، نگاه ممتاز و ویژه مسوولین کشور به منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مسوولیت ما را در انجام این رسالت خطیر و سرنوشت ساز مضاعف می کند.
وی بیکاری طیف وسیعی از جوانان مملکت را سم و بسیار ویران کننده ارزیابی کرد و افزود: ما با درک این موضوع که اشتغال اساس درمان همه دردهای جامعه است، همه اهتمام و جدیت خود را مصروف رفع این موضوع مهم و حیاتی کرده ایم.
در پایان مهندس آزاد با مطرح کردن مشکلات اعتباری که برای برخی از سرمایه گذاران این مجموعه حادث شده است، از مشاور اقتصادی وزارت صمت خواستار مساعدت در این زمینه شد که حجت الاسلام شبانی نیز قول مساعد در جهت رفع این معضل داد.
در آخر ضمن بازدید از برخی پروژه ها و سرمایه گذاری های انجام شده در منطقه ویژه، از شرکت آلومینیوم جنوب هم بازدید به عمل آمد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.