×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید معاون اول رییس‌جمهور و وزیر راه از واحدهای مسکونی بازسازی شده از سیل استان گلستان

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیدمحمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در خصوص افتتاح‌های‌ واحدهای مسکونی که امروز ۹ اسفندماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و سایر مسوولان ملی و استانی در گلستان انجام خواهد شد به ارایه توضیح پرداخت.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: تاکنون در استان گلستان ۱۰۰ هزار سند مالکیت روستایی به روستاییان ساکن ارایه شده است. همچنین، افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵۰۰ واحد مسکن محرومان در ۶۴۸ روستای استان گلستان با اعتبار ۱۶۳ میلیاردتومان، از دیگر اقداماتی است که در استان به سرانجام رسیده است.

حسینی در خصوص بهره‌برداری از مسکن محرومان در ۶۴۸ روستای استان گلستان، خاطرنشان کرد: ساخت واحدهای مسکن محرومان از خرداد امسال آغاز شد. به هریک از واحدها علاوه بر دریافت تسهیلات کم‌بهره، کمک بلاعوض نیز پرداخت شد. همچنین صدور پروانه و نظارت بر ساخت واحدها نیز رایگان برای واحدها برنامه‌ریزی شد و هم‌اکنون این واحدها به اتمام رسیدند و با حضور مسوولان ملی و استانی بهره‌برداری می‌شوند.

وی افتتاح و بهره‌برداری از ۶۶۴ طرح هادی روستایی گلستان را که با هدف محرومیت‌زدایی و توسعه و آبادانی روستاها انجام می‌شود را از دیگر اقداماتی برشمرد که در استان انجام شده است.

گفتنی است، امروز ۹ اسفندماه در سفر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان بخشی از طرح‌های اجرا شده در حوزه مسکن و همچنین حوزه‌های راه و بنادر مورد بازدید قرار می‌گیرد و یا افتتاح خواهد شد. بازدید از بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه‌های پیش روی مسوولان در سفر به استان گلستان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.