×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید نایب رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران از شعب استان خراسان رضوی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امامی در نشست با رؤسای شعب این استان لازمه دست یافتن به اهداف بانک را تلاش جمعی و آگاهی از شرایط اقتصادی روز جامعه دانست و بیان کرد: آگاهی از شاخص‌های تأثیرگذار اقتصادی موجب ایجاد قدرت تجزیه و تحلیل مسائل و در نتیجه موجب تدوین یک برنامه صحیح و کارآمد می‌شود که باعث ارتقاء جایگاه بانک خواهد شد.
وی افزود: همکاران باید بر مبانی اصلی اقتصادی تسلط لازم را داشته باشند و در این مسیر همه همکاران باید با به اشتراک گذاشتن اطلاعات، در پیشرفت یکدیگر سهیم باشند.
امامی با اشاره به عملکرد بانک در سال‌های گذشته اظهار کرد: بانک مهر ایران در راستای انجام مأموریت‌های خود توانسته با محرومیت‌زدایی،کمک به توسعه کسب‌وکارهای کوچک، انجام پروژه‌های مسئولیت اجتماعی و… عملکردی متفاوت و درخشان در شبکه بانکی داشته باشد که نظر مسئولان حوزه‌های مختلف را به خود جلب کرده است. این نشان از همسو بودن سیاست‌های بانک با سیاست‌های نظام دارد.
نایب رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران تصریح کرد: برای موفقیت در ادامه این مسیر و پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر بانک، باید استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم و مشتریان را برای استفاده از آن ترغیب کنیم.
امامی با اشاره به طرح‌های همیاران مهر و کالاکارت، بر استفاده از ظرفیت‌های این دو طرح تأکید و یادآوری کرد: تسهیلات کالاکارت فرصتی استثنائی برای تقویت تولید داخلی و حمایت از مصرف‌کنندگان به وجود آورده که اجرای صحیح آن اثرات مثبت بسیاری را هم برای کشور و هم برای بانک به همراه خواهد داشت.
وی همچنین تشویق مردم به مشارکت در طرح همیاران مهر را مورد انتظار مدیران بانک دانست.
نایب رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران از شعب مختلف استان خراسان رضوی نیز بازدید کرد و در حاشیه بازدید از شعبه نیشابور، بر استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان تأکید کرد.
وی با تشریح وضعیت کنونی کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، از همکاران خواست با تلاش و انگیزه بالای خود، مردم را برای حمایت از بانکداری اسلامی و کمک به بخش تولید، کشاورزی، صنعت و… ترغیب کنند.
امامی افزود: بانک مهر ایران بازوی توانمند شبکه بانکی است که می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم‌، گره‌گشا باشد.
وی تأکید کرد: داشتن علم روز در بازاریابی و شناخت نیاز مشتریان، موضوعی اساسی است که همه همکاران ما باید به آن اشراف داشته باشند.
نایب رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران در ادامه اظهار کرد: همکاران شعبه باید در همه سطوح به صورت روزانه وضعیت شعبه را در سامانه‌های برخط بانک رصد کنند و برای ارتقای هر چه بیشتر جایگاه بانک، برنامه‌ریزی مدون داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.