×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از کارخانجات داروپخش

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر حجت‌الله عبدالملکی، دکتر میرهاشم موسوی و مهندس ابراهیم بازیان ازخطوط تولید شرکت داروپخش بازدید کرده و به گفتگو با مدیران و کارکنان واحدهای مختلف گروه داروپخش پرداختند. در این بازدید همچنین از کارگران نمونه گروه داروپخش تقدیر به عمل آمد.

شرکت داروپخش در سال ۱۳۳۵ تاسیس شده است و در سال ۱۳۷۱ به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد این شرکت در حال حاضر جزء واحدهای فرعی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو) است .

این گروه با  در اختیار داشتن ترکیب بهینه‌ای از زنجیره ارزش نظام دارو مشتمل بر شرکت‌های تولیدی، توزیعی و بازرگانی از شرکت‌های بزرگ و برتر صنایع دارویی کشور است که حدود ۴۴۰۰ نفر نیروی انسانی توانمند، متخصص و متعهد در این گروه مشغول کار هستند.

گروه داروپخش از شرکت کارخانجات داروپخش، شرکت داروسازی اکسیر، شرکت داروسازی ابوریحان، شرکت داروسازی زهراوی، شرکت لابراتوارهای رازک، شرکت زاگرس فارمد پارس، شرکت توزیع داروپخش، شرکت پخش دارویی اکسیر، شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش، شرکت گسترش بازرگانی داروپخش و شرکت بیودارو تشکیل شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.