×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازمهندسی خطوط پستی لازمه ارتقای کیفیت خدمت رسانی

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛  لیائی در جریان سفر به استان لرستان  از بخش های مختلف ستادی و اجرایی  اداره کل پست این استان به منظور بررسی فرایندهای پستی بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه با حضور درنشست شورای اداری پست استان هدف از سفر به استانها را شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه خواند و افزود: شناسایی وضعیت موجود، آسیب شناسی و رفع چالش ها در راستای  اجرای سیاست کلان شبکه پستی  از دیگر اهداف این سفر هاست.
معاون وزیر ارتباطات به بازسازی و تجهیز مرکز تجزیه و مبادلات پست استان لرستان به دستگاه سورتینگ هوشمند مرسولات در راستای ارائه خدمات بهینه اشاره کرد و گفت: مولد سازی  بهترین فرصت برای ادارات پست استان هاست تا با بهره گیری از  ظرفیت های موجود درجهت کاهش هزینه ها و ارتقای خدمات گام بردارند.
وی به بازمهندسی خطوط مبادله پستی اشاره کرد و گفت: با طراحی خطوط جدید و ساماندهی وضعیت موجود در ارتقای سرعت و کیفیت ارسال مرسولات و در نتیجه افزایش رضایتمندی هموطنان اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
راه اندازی باجه های سیار پستی در مناطق محروم و کم‌ برخوردار، تاکید بر اجرای صحیح ساختار جدید سازمانی از  دیگر موارد مطرح شده لیائی در این نشست بود.
دیدار با خانواده شهید محمد رضا شهبازی از شهدای منتسب شرکت ملی پست و اهدای شاخه ی گل به کارکنان بانو شاغل در پست استان لرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل به لرستان بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.