×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازگشت ۸۸۸ واحد صنعتی به چرخه تولید

به گزارش تجارت گردان به نقل از شبکه خبر،عزیزمحمدی با اشاره به خروج حدود ۱۰ هزار واحد تولیدی از چرخه تولید گفت: راکد شدن واحد‌های تولیدی و صنعتی علل مختلف دارد مثل عدم تامین نقدینگی، نیاز به نوسازی ماشین آلات و تجهیزات؛ شیوع کرونا و بازاریابی.

او گفت: برگشت به تولید واحد‌ها در اصل با تلاش خود کارآفرینان عزیر اتفاق افتاده و ما فقط سعی می‌کنیم که تولیدکنندگان را همراهی کنیم.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی افزود: استقبال برای سرمایه گذاری در تولید و صنعت نسبت به پارسال ۲ برابر رشد کرده است و ۶ هزار و ۸۰ قرار داد امسال برای احداث واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی بسته شده است.

عزیزمحمدی با اشاره به اهمیت صادرات گفت: در شهرک‌های صنعتی بزرگ مثل شمس آباد در زیرساخت‌ها مثل برق و آب مشکل داریم که در این زمینه طرح‌هایی در دست اجراست.

نوده فراهانی عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی شمس آباد نیز گفت: با کنترل واردات و قاچاق، ما الان در بازار مشکل نداریم و مشکل جذب نیروی انسانی است.

او گفت: یکی دیگر از مشکلات ما این است که مصوبات ستاد تسهیل توسط بانک‌ها و بیمه و سازمان مالیات اجرا نمی‌شود.

نوده فراهانی گفت: یمشکل دیگر ما این است که متناسب با افزایش تولید و توسعه زیرساخت‌ها تامین نمی‌شود، ۱۰ سال است که طرح انتقال آب به شهرک صنعتی شمس آباد مطرح شده، اما هنوز اجرا نشده است.

عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی شمس آباد تاکید کرد: قرارداد‌ها باید اصلاح شود و تعهدات باید در این قرارداد‌ها دو طرفه باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.