×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بالاترین رشد صنعت بیمه کشور در بیمه رازی محقق شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، کارگزاری اطمینان گستر رازی با حضور دکتر جباری- مدیرعامل بیمه رازی و مدیران ارشد این شرکت در محل گروه صنعتی رازی افتتاح شد.

در حاشیه افتتاح این کارگزاری علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی اظهار کرد: گروه صنعتی رازی در راستای آبادانی و توسعه کشور فعالیت داشته و باید قدردان واحدهای صنعتی کشور بود، زیرا توسعه و اشتغال زایی در کشور در گرو رشد و فعالیت واحدهای صنعتی است.

جباری افزود: شرکت بیمه رازی در حدود ۲۰ سال پیش توسط بخش خصوصی و از دل یک گروه صنعتی متولد شد که نشان از هوشمندی بخش خصوصی در آن سال دارد و این موضوع عامل رشد و توسعه بازار بیمه کشور شد.

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: بیمه رازی در سال گذشته در زمینه فروش و ثبت بیمه نامه بالاترین میزان رشد را در صنعت بیمه نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به ثبت رسانده است.

او در انتها خاطرنشان کرد: شرکت بیمه رازی در زمینه توانگری جزء پنج شرکت برتر کشور است و ارتقا زیرساخت‌های بیمه رازی به گونه‌ای طراحی و اجرایی شده که به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ همچون وزارتخانه‌ها خدمات بیمه‌ای نوین ارائه کنند، که فرصت بسیار مناسبی برای نمایندگان و کارگزاران بیمه رازی فراهم شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.