×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بانک اقتصادنوین در حساس‌ترین مقطع به یاری پروژه گچساران شتافت

علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین در جریان این بازدید با اشاره به اینکه پروژه پتروشیمی گچساران از افتخارات صنعت کشور خواهد بود، گفت: پیشرفت‌هایی که در پتروشیمی گچساران حاصل‌شده بسیار ملموس و موجب مسرت و خوشحالی است.
او با تاکید بر اینکه حضور در کنار جهادگران عرصه صنعت در شرایط سخت تحریمی، افتخاری برای بانک اقتصادنوین است، گفت: ماموریت و استراتژی ما در گروه مالی اقتصادنوین این است که تمام‌قد در خدمت شکوفایی تولید و اشتغال در جهت به حرکت درآمدن چرخ‌های اقتصادی کشور باشیم و تامین مالی پروژه‌های بزرگ ملی همچون پروژه‌های صنعت پتروشیمی در جهت تحقق همین هدف انجام شده است.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با تاکید بر اینکه آثار پروژه‌هایی که به تولید و رونق صادرات منجر می‌شود برای آحاد جامعه بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: این پروژه‌ها ضمن کمک به افزایش اشتغال و محرومیت‌زدایی به تولید ملی و تامین ارز موردنیاز کالاهای اساسی کمک می‌کنند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با بیان اینکه، متخصصان، مهندسان و کارگران خدوم، نقش‌آفرینان اصلی پروژه گچساران هستند، افزود: امیدوارم به لطف خداوند و همت این عزیزان شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور باشیم.
در ادامه، مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین در هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: سرآغاز هر پروژه و تحول عظیم آن، تامین مالی است و خانواده پتروشیمی گچساران قدردان اعتماد و همراهی بانک اقتصادنوین است که در این مهم عملکردی فراتر از انتظار داشت.
مصطفی حیدریان با بیان اینکه در فروردین سال ۱۳۹۹ این سایت شرایط بسیار نامطلوبی داشت، افزود: شرایط به‌گونه‌ای بود که عملیات این سایت متوقف شده بود و دوهزار و ۸۰۰ نفر نیروی کار این سایت در آستانه بیکاری قرار داشتند اما از یک سال و نیم گذشته با حمایت به‌موقع بانک اقتصادنوین انقلابی در این مجموعه رخ داد و خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت ۹۰درصدی این پروژه هستیم و از پایان سال جاری نیز بهره‌برداری از این پروژه به‌تدریج آغاز خواهد شد.
او همچنین گفت: بانک اقتصادنوین با پویایی و چابکی و بدون بوروکراسی‌های رایج اداری به یاری ما آمد و این پروژه را نجات داد که جای تبریک و تشکر فراوان دارد.
مدیرعامل پتروشیمی گچساران با تاکید بر اینکه ورود بانک اقتصادنوین به طرح‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به‌ویژه به پروژه ملی گچساران بسیار هوشمندانه بود، بیان داشت: این بانک با مشارکت سازنده در حساس‌ترین مقطع زمانی به یاری این پروژه شتافت که قطعا ‌نتیجه آن برای هر دو طرف برد-برد خواهد بود.
گفتنی است، پتروشیمی گچساران از مهم‌ترین پروژه‌های صنعت پتروشیمی است که نقش مهمی در تامین خوراک مجتمع‌های زیرمجموعه پتروشیمی باختر و مجتمع‌های پتروشیمی منطقه دنا دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.