×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از تولیدات داخلی و اشتغال پایدارحمایت می‌کند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «حسن پیمانی» مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از توجه این بانک به تولید، اشتغال و افزایش قدرت خرید مصرف‌کننده تقدیر کرد.
«پیمانی» در دیدار با مدیر شعب بانک در استان، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه، عملکرد مطلوب و مناسبی دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان، گفت: این نقش‌آفرینی، نیاز به حمایت بیش از پیش صاحبان سرمایه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط دارد تا توان پرداخت وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقویت شود.
وی گفت: با توجه به نیاز جامعه، پرداخت وام قرض‌الحسنه کارآفرینی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در ایجاد اشتغال پایدار امری ضروی است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال گذشته ۵۸۶ فقره وام اشتغالزایی با رقم ۵۰۲ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال پرداخت کرد و بیش از ۷۰ درصد اعتبار به اداره کل بهزیستی و ۱۰۰ درصد اعتبار به اداره کل کمیته امداد تخصیص داد.
در ادامه دیدار «مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک در استان همدان با اشاره به پرداخت بیش از ۵۰۰۰ فقره وام کالاکارت با رقم بیش از ۲هزار میلیارد ریال برای خرید کالاهای ایرانی مصرفی بادوام و خدمات پزشکی در سال گذشته، گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) در خصوص حمایت از تولید داخلی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طرح «کالاکارت» را طراحی کرد تا با افزایش قدرت خرید مردم به فروش اجناس داخلی و رونق تولید و کسب و کار کمک ‌کند.
«بهاروند» اظهار داشت: در ۳ ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۰۰ فقره وام کالاکارت با رقم بیش از ۴۰۰میلیارد ریال پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل بیش از ۱۱۲ درصد رشد کرده است.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند بدون ایجاد معدل حساب، با مراجعه به وب سایت بانک یا اپلیکیشن «مهریران» برای دریافت وام کالاکارت اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.