×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین رتبه نخست بهره‌وری شعب را کسب کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بر اساس آمارهای استخراج شده از عملکرد شعب استان قزوین در تیرماه سال جاری، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین با ۱۳ شعبه فعال و ۶۳ نفر پرسنل، توانسته بالاترین درصد بهره‌وری را نسبت به بانک‌های دیگر استان ثبت کند.
این بانک در قزوین در قبال هر شعبه خود بیش از ۴ هزار میلیارد ریال منابع بانکی جذب کرده و این عدد نشان‌دهنده بالاترین میزان بهره‌وری شعب در میان بانک‌های استان است.
همچنین این بانک به ازای هر نفر ازکارکنان خود بیش از ۸۵۷ میلیارد ریال منابع جذب کرده که بیش از ۴برابر متوسط بهره‌وری کارکنان بانک‌های استان بوده و رتبه نخست میزان بهره‌وری کارکنان بانکی در استان قزوین محسوب می‌شود.
افزایش سهم درصد بازار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در میان بانک‌های استان قزوین
بر اساس آمارهای استخراج شده از عملکرد شعب استان قزوین، در سال جاری با رشد ۲۹ درصدی منابع در پایان تیرماه ۱۰ درصد از سهم درصد بازار منابع را به خود اختصاص داده است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۱ نیز با بیش از ۱۲۱درصد رشد منابع، رتبه نخست را در میان بانک‌های استان به دست آورده است.
این بانک در قزوین، در حوزه مصارف موفق شده به تنهایی بیش از ۳۳ درصد وام قرض‌الحسنه استان از جمله ازدواج، اشتغالزایی، رفع نیازهای ضروری و … را پرداخت کند و اگر کل وام‌های پرداختی استان شامل قرض‌الحسنه، خدمات و بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، صادرات و وام ارزی را مبنا قرار دهیم بیش از ۵/۶ درصد وام‌ها توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.