×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بانک ملی ایران جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان را اعلام کرد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با بهره گیری از ظرفیت شعب منتخب خود در سراسر کشور در کنار کارگزاری خود با ایجاد دسترسی به سامانه میراث، در این طرح ورود و اعلام آمادگی کرده است تا احراز هویت و اصالت مستندات و مدارک ارایه شده توسط وراث متوفیان سهام عدالت جهت ثبت اقلام اطلاعاتی گواهی حصر وراثت محقق شود.

بر این اساس متقاضیان پس از طی فرآیند طراحی شده با در دست داشتن مدارک لازم می توانند به تمامی شعب و یا کارگزاری بانک ملی ایران مراجعه کنند.

جزییات فرآیند انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث:

بر اساس فرآیند طراحی شده، احدی از ورثه که الزاماً پیشتر در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ثبت نام کرده باشد می‌تواند با مراجعه به ” قسمت امور سهام عدالت متوفیان” در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir اطلاعات لازم شامل کدملی و تاریخ تولد متوفی ، را وارد و استعلام زمان تشکیل پرونده متوفی را مشاهده نماید. 

در این بخش اطلاعاتی از قبیل وضعیت دارایی سهام و امکان یا عدم امکان تقسیم سود نمایش داده می شود.

مدارک مورد نیاز:

پس از مشاهده زمان تقسیم سود دارایی متوفی، متقاضی می تواند با در دست داشتن تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی، اصل کارت ملی و صفحه اول شناسنامه تمام وراث تعیینی مندرج در گواهی حصر وراثت و کپی برابر اصل حصر وراثت (ممهور به مهر همان مرجع صادر کننده گواهی) و احیاناً وصیت نامه شخص فوت شده به یکی از شعب و یا کارگزاری بانک ملی ایران مراجعه کند.

 پس از بررسی مدارک و احراز هویت، در صورتی که پرونده بدون نقص باشد؛ پرونده مربوطه به شرکت سمات جهت تقسیم دارایی و واریز وجه ارسال می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.