×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | بانک مهر اقتصاد 5 واحد مسکونی در مناطق سیل زده می سازد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان، محسن منشوری – معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – در این نشست، پرداختن به مسئولیت های اجتماعی را فراتر از سایر خدمات بانک عنوان کرد و گفت: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و با همیاری و کمک همه هموطنان و همکاران بتوانیم بخشی از خسارت های ناشی از سیل را جبران کنیم.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک خاطر نشان کرد: در صددیم تا ساخت واحد های مسکونی با طرح و نقشه جامع پیش رود و با شناسایی افراد نیازمند به آنها واگذار شود.

منشوری با بیان اینکه نحوه پرداخت تسهیلات برای افراد شناسایی شده در ۳ مرحله پیش پرداخت، پایان اسکلت بندی و پایان سفید کاری ساختمان خواهد بود، گفت: برای هر متر مربع از این واحدها حداقل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و ان شاء الله تا پایان آبان ماه این واحدها تکمیل و تحویل داده می شود.

در ادامه، منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک – نیز در نشست هماهنگی ساخت واحدهای مسکونی برای افراد نیازمند، گفت: بانک مهر اقتصاد در راستای عمل به مسئولیت های اجتما عی خود، ساخت واحدهای مسکونی برای افراد کم بضاعت و کمک رسانی به هموطنانی که گرفتار بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله شده اند را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک ضمن تشریح فعالیت های بانک مهر اقتصاد در مسئولیت های اجتماعی،  درختکاری در کانون بحرانی ریزگردها در استان خوزستان، کمک به هموطنان زلزله زده و حمایت از هم میهنان آسیب دیده از سیل را از جمله  اقدامات صورت گرفته در این عرصه عنوان کرد. در ابتدای این نشست، رسول سعیدی حقیقت – رئیس اداره امور شعب استان گلستان – نیز گزارشی از اقدامات این  اداره در کمک به سیل زدگان ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.