×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
باید باتوجه به رشد کمی و کیفی فولاد مبارکه به این مجموعه حس افتخار داشته باشیم/ صنعت هسته‌ای منجر به شکست تمام اراده تمام دشمنان شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از ایراسین، محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در آیین آغاز عملیات بهره‌برداری آنومالی ۱۱ مجتمع معدنی و صنعتی سپهبد شهید سلیمانی ساغند اردکان گفت: سرمایه‌گذاری‌های مختلفی در کشور صورت می‌گیرد و ظرفیت‌های زیادی نیز موجود است اما دشمن با سیاه‌نمایی اذهان مردم را تغییر می‌دهد و می‌خواهد اینطور القا کند که گویا دستاوردی وجود ندارد. ظرفیت‌های نخبگانی و ظرفیت‌های کشور باید رشد متوازن داشته باشند. رشد کمی و کیفی فولاد مبارکه قابل توجه است و باید نسبت به این مجموعه حس افتخار داشته باشیم. آنچه که رشد را متوقف می‌کند، نگاه محلی به مسائل است.

معاون رئیس‌جمهور افزود: باید ابعاد و عناصر زنجیره ارزش را بشناسیم و در راستای آن عمل کنیم تا بتوانیم در اقتصاد کشور نقش‌آفرینی کنیم. بدون شک اکتشاف و استخراج معادن امری ضروری برای شکوفایی اقتصاد کشور است.

وی ادامه داد: آنچه که امروز برای ما مهم است، به وجود آمدن زنجیره ارزش است. روایت رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه صنعت هسته‌ای و به کار بردن عباراتی همچون «دلگرم‌کننده» از سوی معظم‌له دارای پیام ارزشمندی است. صنعت هسته‌ای منجر به شکست تمام اراده دشمن شده است. زنجیره ارزش را برای کارآمدسازی اقتصاد کشور به کار خواهیم گرفت و نتایج آن را ان‌شاالله در همه بخش‌ها خواهیم دید. امیدواریم بتوانیم در جهت تحقق سرمایه‌گذاری‌های امیدآفرین گام‌های بیشتری برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.