×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
باید برای توسعه از همه ظرفیت های پاکسان استفاده کنیم

تجارت گردان | باید برای توسعه از همه ظرفیت های پاکسان استفاده کنیم

حسن بقایی مدیرعامل شرکت پاکسان در نخستین روزهای کاری خود در این مجموعه از خطوط تولید و بخش های مختلف بازدید و از نزدیک توانمندی ها و امکانات پاکسان را مورد بررسی قرار داد.

به  گزارش پاکسان نیوز، مدیرعامل پاکسان به همراه تمامی مدیران مجموعه در ۱۳خرداد ماه سال جاری از بخش های مختلف و خطوط تولید شرکت پاکسان بازدید به عمل آورد.

وی در اولین بازدید خود تمام واحدهای تولیدی و فنی کارخانه پاکسان را مورد بررسی قرار داد و مدیران آن واحدها  در خصوص پرسنل،‌تولید محصولات و توانمندی واحدها توضیحاتی ارائه نمودند. 

مدیر عامل شرکت پاکسان ضمن ابراز خرسندی از امکانات و توانایی های پاکسان، نکاتی را مطرح و از زحمات مدیران، پرسنل و کارگران تشکر و قدر دانی کرد.

بقایی در ادامه این بازدید و با توضیحات ارائه شده توسط مسئولین مربوطه در خصوص توسعه و بهبود بخشها پیشنهاداتی ارائه نمود.

وی در خاتمه و در جمع مدیران ضمن قدردانی از تک تک آنان بازدید دوره‌ای را لازم و ضروری خواند و گفت: این بازدیدها تداوم خواهد داشت چون علاوه بر بهبود مستمر و افزایش راندمان کاری باعث دلگرمی همکارانی خواهد شد که در حوزه تولید کار سختی دارند و با همه توان تلاش می کنند.

مدیرعامل پاکسان این مجموعه را دارای پتانسیل بالا خواند و افزود: با انگیزه و توانمندی که در پرسنل این مجموعه دیدم بی شک می توانیم با نیروی اراده و کار جهادی به اهداف و برنامه هایی که موجبات پیشرفت روزافزون شرکت را فراهم می کند دست پیدا کنیم و می توانیم به سهم خود نقشی در جهت پیشبرد و اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.