×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با بهترین تیم جهان بازی داریم: نترس و بجنگ!

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی برزیل در حالی قدم به جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۲۳ خواهد گذاشت که به دنبال رسیدن به ستاره پنجم و برابر شدن با نیجریه به عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست.

آنها که مدافع عنوان قهرمانی هستند پیش از این موفق شده بودند که در سال‌های ۱۹۹۷، ۱۹۹۹ و ۲۰۱۹ جام قهرمانی را بالای سر ببرند و اولین دیدار آنها در رقابت‌های جام جهانی امسال برابر تیم ملی ایران خواهد بود.

فلیپه لئال که چهار سال قبل به عنوان دستیار در کادر فنی این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، حالا هدایت تیم ملی زیر ۱۷ سال برزیل را بر عهده دارد و تمام تلاشش را برای تحلیل و بررسی شرایط حریفانی که در مرحله گروهی در پیش دارد به کار گرفته است. کالدونیای جدید و انگلیس هم دیگر حریفان این تیم خواهند بود.

کته جالب اینجاست که برزیل با ۱۸ حضور در جام جهانی زیر ۱۷ سال در کنار تیم ملی آمریکا رکورددار بیشترین تعداد حضور در این مسابقات است و همچنین بیشترین تعداد بازی (۸۹) و بیشترین گل زده (۱۹۹) هم به نام این تیم به ثبت رسیده است. 

برزیل با تکیه بر نسلی که اندریک به عنوان درخشان‌ترین استعدادش از سوی دینیز به تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شده پا به این میدان گذاشته است. بازیکنانی که متولد سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ هستند و نام‌هایی چون لوران از فلامینگو، استوائو از پالمیراس، کوا الیاس از فلومیننزه، رایان از واسکو و دودو از اتلتیک را در اختیار دارند و موفق شدند در دیداری دوستانه پیش از جام جهانی ۱۱ گل به ثمر برسانند.

برزیل در گام اول این مسابقات باید به مصاف تیم ملی ایران برود. تیم ملی ایران برای پنجمین بار در جام جهانی زیر ۱۷ سال حاضر شده و بهترین دوران آنها مربوط به جام جهانی ۲۰۱۷ بود که توانستند تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند. آنها با پیروزی برابر یمن در یک چهارم نهایی مسابقات آسیایی توانستند سهمیه حضور در جام جهانی را به دست آورند اما در نیمه نهایی با سه گل مقابل ژاپن شکست خوردند. 

1952366
برزیل مدافع عنوان قهرمانی و قوی‌ترین تیم جهان در این رده است.

سرمربی تیم ملی برزیل درباره ایران گفت: «آنها تیمی بسیار قدرتمند هستند که تنها شکست‌شان برابر ژاپن به عنوان قهرمان آسیا بوده و گل‌های بسیار کمی هم دریافت کردند. این تیم بازیکنانی دارد که از نظر تکنیکی بسیار قدرتمند هستند. ما آنها را به خوبی بررسی کردیم و سعی کردیم با توجه به سبک بازی آنها تمرین کنیم. حفظ روحیه قهرمانی که در طول این دو سال برای بازیکنانی که اهمیت پوشیدن پیراهن تیم ملی را درک می‌کنند ساختیم برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد.»

تیم ملی برزیل نگرانی زیادی در زمینه اختلاف ساعت و تاثیر آن روی بدن بازیکنان داشت و به همین دلیل اردوهای تمرینی‌اش را از چند هفته قبل در قاره آسیا و خصوصا شهر دوبی برگزار کرد تا کار آسان‌تری برای بهبود شرایط بدنی بازیکنانش خصوصا برای بازی اول برابر ایران داشته باشد و با نهایت توان و قدرت در این دیدار به میدان برود.

1952367

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.