×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
با جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ، نظافت بهارانه خانه خود را به بالاترین سطح برسانید

همه ما این روزها بیشتر تلاش می‌کنیم تا خانه‌هایمان را از آلودگی‌ها دور نگه داریم. در نظرسنجی اخیر سامسونگ، از هر پنج پاسخ دهنده سه نفر گفته‌اند که آنها با ضد عفونی کردن بسته‌هایی که به خانه وارد می‌شود و شستن دست‌ها و لباس‌هایشان به محض ورود به خانه، اقدامات لازم را برای نظافت به ویژه در زمان ورود به منزل انجام می‌دهند. علاوه بر این، تقریباً دو سوم والدینِ مورد بررسی گفته‌اند که بیش از حد برای تمیز نگه داشتن خانه احساس نیاز به کمک داشته‌اند و نگران بوده‌اند.

جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ با از بین بردن سریع و کارآمد انواع آلودگی‌ها و مواد حساسیت‌زای نامرئی و بسیار ریز، آرامش خاطر شما را با یک خانه تمیز فراهم می‌کند. با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که چگونه این دستگاه‌های پویا به شما امکان می‌دهد مواد آلرژی‌زا را از بین ببرید و فضای خود را تازه و پرطراوت نگه دارید.

گرد و غبار را با سامسونگ جت به آسانی از بین ببرید

جارو برقی بی سیم Samsung Jet تعریف جدیدی از «قدرتمندترین پاکیزگی» را ارائه می‌کند. سامسونگ جت قادر به تولید مکش بیش از ۲۰۰ وات است که در این صنعت منحصربه‌فرد و پیشگام است و می‌تواند گرد و غبار را از پر پرزترین فرش‌ها هم پاک کند تا خانه خود را بی عیب و نقص نگه دارید. این جاروبرقی همچنین می‌تواند باعث شود تا در هوای تمیزتری تنفس کنید. دلیل آن هم این است که بهترین سیستم تصفیه را دارد. سیستم تصفیه ۵ لایه آن ۹۹.۹۹۹درصد گرد و غبار و مواد آلرژی زا را به دام می‌اندازد که احتمالاً با جاروبرقی‌های دیگر در هوا معلق می‌مانند.

سامسونگ جت سبک و همه کاره است و دارای تعدادی سری آسان و قابل تعویض است که می‌تواند نه تنها کف بلکه سطوح نرمی مانند تشک و پارچه را که در آن گرد و غبار میکروسکوپی و آفت‌ها جمع می‌شود را هم تمیز کند. شافت تلسکوپی جاروبرقی هر سطحی را برای پاکیزه کردن در دسترس شما قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد گوشه‌ به گوشه از عمیق‌ترین تا بلندترین سطح‌ها را کاملا تمیز کنید.

قابلیت Clean Station همراه عالی برای سامسونگ جت است و یک راه حل ابتکاری برای تخلیه سطل آشغال جاروبرقی ارائه داده است. Clean Station تقریباً۴۰۰ بار بهداشتی‌تر از سطل زباله‌های معمولی است. Clean Station از یک طراحی منحصر‌به فرد بهره می‌برد که به طور خودکار آشغال‌ها را تخلیه می‌کند و از انتشار ریزگردها به هوا جلوگیری می‌کند.

با دستگاه تصفیه هوا مکعبی Whisper-Quiet سامسونگ راحت‌تر نفس بکشید

در هوای بهار باید مراقب عوامل حساسیت‌زا و آلرژی‌زا در هوا باشیم. در این فصل است که گرده افشانی گل‌ها و گیاهان، انواع و اقسام آلرژی‌ها، گردو غبار، وجود ویروس‌ها و شوره حیوانات خانگی در خانه‌ها حضور یک تصفیه کننده هوا را از اهمیت بیشتری برخوردار می‌کند.

هیچ می‌دانید فقط مواد آلرژی‌زای داخل خانه چقدر روی کیفیت هوایی که در آن نفس می‌کشیم تأثیر دارند؟ براساس اعلام بنیاد آسم و آلرژی آمریکا، از هر۱۰ نفر هشت نفر در ایالات متحده در خانه در معرض ریزگردها هستند و از هر ۱۰ نفر، ۶ نفر در معرض شوره حیوانات خانگی هستند. علاوه بر این، غلظت برخی از آلاینده‌ها در خانه می‌تواند دو تا پنج برابر بیشتر از محیط بیرون باشد. این ارقام وقتی بیشتر نگران کننده می‌شود که این واقعیت را آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده تایید کرده است و یادآور شده است، به طور متوسط ​​هر آمریکایی تقریباً ۹۰ درصد از وقت خود را در خانه می‌گذراند.

دستگاه تصفیه هوا مکعبی سامسونگ دقیقا برای کمک به کاربران در نفس کشیدن راحت‌تر در خانه طراحی شده است. سیستم تصفیه Cube’s 3 stage True HEPA ۹۹.۹۷٪ گرد و غبار فوق العاده ریز را از بین می‌برد و فیلتر دفع کننده کربن فعال آن بوهای مختلف و گازهای مضر را از هوا پاک می‌کند. این سیستم همچنین اولین سیستم تصفیه هوای بدون باد در جهان است که برخلاف سایر فناوری‌های تصفیه هوا، در زمان کار هیچ صدای بلندی یا باد مزاحمی تولید نمی‌کند.

کمد لباس خود را با AirDresser آراسته کنید

با گرم شدن هوا، ما لباس های زمستانی خود را جمع می‌کنیم و کمد لباس‌های بهاری و تابستانی خود را بیرون می‌کشیم. با این حال، قبل از قرار دادن همه کت‌ها، کاپشن‌های بادی و ملحفه‌های زمستانی در انبار، بهتر است به آن‌ها یک طراوتی بدهید و آن‌ها را تمیز در جای خود قرار بدهید.

برای اینکار می‌توانید به جای شستن لباس‌های سنگین زمستانی که زمان زیادی برای خشک شدن می‌گیرند یا بسته بندی کردن برای بردن به خشکشویی لباس‌های خود را در AirDresser سامسونگ قرار دهید تا سریع تمیز شود. AirDresser با ترکیب بخار و هوا ۹۹ درصد باکتری‌ها، گرد و غبارها و بوها را از بین می‌برد. همچنین خشک کردن لباس با درجه حرارت ملایم و کم باعث می‌شود که خطر آسیب خوردن به لباس‌ها بخاطر حرارت از بین برود و چین و چروک‌های البسه و پارچه‌ها برطرف شود.

به علاوه اینکه هنگامی‌که تمیز کردن و بسته بندی کردن لباس‌های زمستانی خود را به پایان رساندید، AirDresser به شما کمک می‌کند تا بتوانید لباس های بهاری و تابستانی خود را هم بدون اینکه آن‌ها را بشویید تازه و تمیز استفاده کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.