×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل؛ جلسه ارزیابی عملکرد خردادماه سال ۱۴۰۱ پست بانک ایران برگزار شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره روابط عمومی پست بانک ایران، در این نشست روسای ادارات کل آمار و بودجه، اعتبارات، پیگیری وصول مطالبات، امور بین الملل، حسابداری و امور سهام،بازاریابی و توسعه بازار و معاون خزانه داری و نظام های پرداخت و به ترتیب مطالب و گزارش های خود را در زمینه مدیریت منابع، ضمانتنامه‌ها، مدیریت مصارف (مطالبات غیر جاری )، عملکرد ارزی شعب، مدیریت درآمدها، مدیریت نقدینگی و مدیریت خدمات الکترونیک ارائه کردند.

در ادامه واحد پور مدیر امور استان ها و بازار یابی و شهرکی کیا مدیر امور استان های تهران ، قم ، البرز و سمنان به ارائه گزارش عملکرد مجموعه تحت مدیریت پرداختند و سپس جلسه پرسش و پاسخ با حضور آنها برای رفع ابهامات و سئوالات مدیران استانی برگزار شد.
در این جلسه بهمنی عضو هیات مدیره ضمن تشکر از عملکرد درخشان باجه ها ، شعب ، استان ها و ستاد بانک ، گفت : اپلیکیشن جدید همراه بانک با قابلیت های جدید و از جمله امکان ثبت چک صیادی آماده شده و به زودی در اختیار مشتریان قرار می گیرد‌.
بهمنی افزود: کارت تنخواه ویژه شعب نیز طراحی و آماده شده و به زودی قابل بهره برداری خواهد بود.همچنین با توجه به پایان شرکت طراح سامانه جامع بنکو  ، کار بر روی بهینه کردن آن و از جمله افزایش سرعت در یک بازه زمانی تعیین شده صورت می گیرد‌.
در ادامه جلیلی نیا رییس هیات مدیره بانک نیز در سخنانی گفت: گزارش های عملکردی ارائه شده قابل تحسین و تقدیر است ، که از شنیدن آن شعف و انرژی خاصی به انسان منتقل می شود‌‌.
رییس هیات مدیره افزود: پیش نویس صورت های مالی ارائه شده منتهی به سال ۱۴۰۰ ، یکی از شفاف ترین گزارش ها در نظام بانکی کشور است.
وی با اشاره به استمرار روند سود آوری بانک اظهار داشت: پست بانک ایران در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۵۰میلیارد ریال سود داشته که امید می رود این روند ادامه داشته باشد.
   در پایان جلسه دکتر بهزاد شیری مدیر عامل بانک نیز در جمع بندی به مرور عملکرد شاخص ، قابل تقدیر و رو به جلو بانک در حوزه های منابع ، صدور  ضمانتمامه ، اعتبار اسنادی ریالی و اقدامات ، پرداخت ها و حمایت های صورت گرفته از معیشت کارکنان در سه ماهه سال ۱۴۰۱ پرداخت که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.