×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با پیگیری صندوق اعتباری هنر، واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر محقق شد

تجارت گردان -مدیرعامل صندوق اعتباری با اعلام این خبر گفت: طی پیگیری های صورت گرفته در چندماه گذشته براساس اعلام وزارت بهداشت اصحاب فرهنگ و هنر در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند.
وی در رابطه با اعلام اسامی اعضای صندوق به وزارت بهداشت گفت: با اعلام اسامی اعضایی که در سامانه هنرکارت ثبت نام نمودند مقرر شد، طی هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقسیم بندی هنرمندان ثبت نام شده سراسر کشور بین دانشگاه های علوم پزشکی، هنرمندان با ارائه هنرکارت واکسینه شوند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی براساس پروتکل تدوین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اطلاع اعضا خواهد رسید و انتظار می‌رود از روز چهارشنبه ۳ شهریور واکسیناسیون اغاز شود.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درپایان با قدردانی از همراهی وزرا و مسوولان وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر اظهار داشت: گرچه امکان واکسیناسیون فعالان فرهنگی با تأخیر محقق شد و طی این مدت هنرمندان عزیزی را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم اما امیدواریم این اتفاق سبب آرامش خاطر اندک برای این قشر شریف شود و کمی از شرمندگی ما بکاهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.