×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
با کاهش نرخ ارز  و کنترل تورم مردم زندگی راحت‌تری خواهند داشت

محمدباقر نوبخت امروز بیستم بهمن ماه در مراسم افتتاح ۱۱۶ هزارمین واحد مسکن  روستایی در روستای مورانی شهرستان پلدختر اظهار کرد: سال گذشته به پلدختر آمدم در راستای جبران خسارت سیل و تعهدی را پذیرفتیم که در کنارتان باشیم و از سوی نظام بتوانیم با اهالی این منطقه همدردی و همراهی و همیاری کنیم تا جبران خسارت صورت گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته کلنگی بر زمین زده شده تا بتوانیم ۲۰۰۰ واحد مسکونی غیر از آنچه در ارتباط با سیل بود صرفا برای انسان‌های شریف و بزرگواری که تمکن مالی ندارند بسازیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: این تیم سه نفره متشکل از سازمان‌های بنیاد مسکن، کمیته امداد و برنامه و‌ بودجه تشکیل شد تا از سوی نظام بتوانیم برای تحت پوششی‌های کمیته امداد و بهزیستی و هر انسانی که نیاز دارد بتوانیم خانه‌ای بسازیم.

نوبخت عنوان کرد: امروز به نمایندگی نظام جمهوری اسلامی به پیمان‌خود وفادار ماندیم و برگشتیم تا خانه‌های احداث شده را افتتاح و در اختیار مردم قرار دهیم.

معاون رئیس جمهور گریزی به وضعیت نرخ ارز و تورم در کشور زد و با بیان اینکه اگر بتوانیم نرخ ارز و تورم را کنترل کنیم قطعا مردم زندگی راحت‌تری خواهند داشت، تصریح کرد: تمام تلاش و توانمان این است که این موارد را به انجام برسانیم.

وی اظهار کرد: امشب کسانی که یارانه می‌گیرند امشب به حساب آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.