×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، ظهرر امروز (یکشنبه) بازیکنان مس رفسنجان پس از بازگشت از تمرین به هتل، با عدم دریافت کلیدهای اتاق خود مواجه شدند و در لابی هتل سرگردان شدند.

بدهی باشگاه مس علت عدم سرویس دهی این هتل به تیم مس بود. ربیعی در کنفرانس خبری اخیر خود اذعان کرده بود که مشکلات مس موجب شده تمام تمرکزش را روی مسائل غیرفنی اعم از اسکان، غذا، بلیت هواپیما و دیگر مسائلی غیر فنی بگذارد.

سرمربی مس رفسنجان درباره راه ندادن این تیم به هتل محل اقامتش به علت بدهی گفت: «امروز بعد از تمرین و در حالی که بازیکنان عرق کرده بودند، در هتل جلویشان را گرفتند. بازیکن مس یک‌ساعت با بدن عرق کرده در لابی هتل معطل ماند. خواهش کردم که در اتاق‌ها را حداقل باز کنید که بازیکن من فقط برود دوش بگیرد.»

در همین رابطه پیمان جلالی، مدیر هتل هیلتون رفسنجان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بدهی باشگاه مس به هتل برای امروز و دیروز نیست و انباشته شده و کسی پاسخگو نیست. دو ماه پیش پول فصل گذشته را پرداختند. در این فصل هر ماه از مجموعه هتل استفاده می‌کنند اما پولی پرداخت نکرده‌اند. من باید مالیات بر ارزش افزوده پولی را بدهم که هنوز دریافت نکرده‌ام.

وی افزود: دو، سه هفته قبل با آقای پورمحمدی مدیرعامل باشگاه جلسه داشتم، قرار شد دو روز بعد در قبال بدهی‌شان که در حدود ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است به من چک بدهند. از آن روز، امروز و فردا کردند و خبری نشد و کسی جواب تلفن ما را نداد.

بیشتر بخوانید:

مس رفسنجان را به هتل راه ندادند!

ربیعی: خواهش کردم بگذارند بازیکنانم دوش بگیرند!

وی ادامه داد: امروز هم قبل از آنکه اعضای تیم بیایند قرار نبود تیم را پذیرش کنم. بی‌احترامی هم نکردیم، به بازیکنان گفتیم در لابی بنشینند تا با مدیریت باشگاه صحبت کنیم. قبل از اینکه اتفاقات امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود باشگاه ۵۰۰ میلیون از بدهی خود را پرداخت کرد که در مقابل بدهی ۵ میلیاردی باشگاه، ناچیز است.

مدیر هتل هیلان رفسنجان با اشاره به ۸۰ نفر پرسنل این هتل از هزینه‌های خود یاد کرد و گفت: همه سیستم‌های ما به‌هم ریخته و همه اتاق‌های ما برای باشگاه اشغال است، از آن‌ سو ما بخش خصوصی هستیم و باید فقط ۵۰۰، ۶۰۰ میلیون تومان در ماه حقوق و بیمه بدهیم. پول در گردش ما از بین رفته، من هم باید پول کارکنان هتل و خریدهایی که انجام می‌شود را بپردازم و بابت پولی که هنوز نگرفته‌ام مالیات بر ارزش افزوده بدهم.

جلالی افزود: تا چشم به هم می‌گذاریم ماه تمام شده و باید پول پرسنل و به خصوص در ماه‌های اخیر، عیدی و پاداش بدهیم. همانطور که بازیکن تا پول نگیرد بازی نمی‌کند باور کنید پرسنل هم اگر حقوق نگیرند کار نمی‌کنند که در این‌جا از تلاش پرسنل هتل با همه مشکلاتی که وجود دارد، تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: من الان به گوشت فروش، مرغ‌فروش، لبنیاتی و همه بدهکارم. قرار بود امروز نصف یا تمام بدهی را بپردازند اما ۵۰۰ میلیون به حساب من ریختند که پول حقوق و بیمه نیروها هم نمی‌شود. باور کنید ما هم طرفدار باشگاه مس هستیم. یک‌ سال کنار آمدیم و چیزی نگفتیم و کوچکترین بی‌احترامی نشد. امروز هم بی‌احترامی نکردیم و فقط خواستیم تکلیف بدهی مشخص شود. این هتل برای مردم رفسنجان است و همه می‌دانند که ما حامی تیم مس هستیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.