×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برآورد میزان صادرات نفت در لایحه بودجه بر اساس واقعیات است

تجارت گردان | برآورد میزان صادرات نفت در لایحه بودجه بر اساس واقعیات است

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از مهر، مژگان خانلو با انتقاد از تحریف و تقطیع سخنانش در برخی رسانه‌ها در خصوص میزان صادرات نفت خام در سال جاری و در لایحه بودجه بودجه سال ۹۹، اظهار داشت: تمام ارکان نظام در تلاش برای مقابله با آثار تحریم‌ها و خنثی کردن اقدامات و کارشکنی دشمنان در فروش و صادرات نفت خام بوده و هستند و قطعاً نتایج این تلاش‌های همه جانبه اهداف پیش بینی شده را محقق خواهد کرد.

سخنگوی ستاد بودجه تصریح کرد: تردیدی نیست که پیش‌بینی های دولت در لوایح بودجه سنواتی در انتظارات جامعه تأثیر خواهد گذاشت و هر چه به واقعیت نزدیک باشد، که هست، باعث ایجاد امید آفرینی واقعی و انگیزه برای فعالان اقتصادی خواهد شد.

خانلو همچنین با رد برخی اخبار منتسب به وی درباره میزان صادرات نفت در سال جاری و ادعای غیرواقعی بودن برآورد صادرات و قیمت نفت در سال آینده تاکید کرد: برآورد میزان صادرات نفت و قیمت آن در لایحه بودجه ۹۹ بر اساس واقعیات و پیش بینی‌های دقیق کارشناسی و فنی انجام شده است.

وی یادآور شد: در تمام مصاحبه‌ها و نوشتارها به صراحت عنوان شده است که آمار واقعی صادرات نفت خام در سال جاری کاملاً متفاوت از آمار و ارقام انتشار یافته در جراید است و ثبات بازار ارز در ماه‌های سال جاری گواه این ادعا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.