×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برات کریمی در سفر به استان اردبیل بر توجه به صورت های مالی تاکید کرد

تجارت گردان | برات کریمی در سفر به استان اردبیل بر توجه به صورت های مالی تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عضو هیات مدیره با تاکید بر این که بانک، یک بنگاه اقتصادی است و باید به سود و زیان خود به صورت ویژه توجه کند، گفت: تصمیم گیری های ما باید به گونه ای باشد که همزمان با حفظ منافع بانک، نیازهای مشتریان نیز پاسخ داده شود.

برات کریمی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به نقش و اهمیت منابع انسانی، پرورش نیروی انسانی کارآمد، استفاده صحیح از این منابع با رویکرد شایسته سالارانه و آثار مثبت آن در رشد سازمان پرداخت و  اظهار داشت:   باید با برنامه ریزی و توجه بیشتر به منابع انسانی و کشف نیروهای توانمند و متخصص در پست های مختلف روز به روز در جهت نیل به اهداف بانک گام برداریم .

 در ادامه این همایش سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، ضمن اشاره به اهمیت استفاده از رمز یکبار مصرف و سامانه ۶۰ به تشریح محاسن و استفاده لاجرم از این ابزار پرداخت و ضمن تقدیر از تلاش همه همکاران خواست تا از فرصت باقی مانده در جهت آگاه سازی مشتریان در راستای استفاده از رمزهای یکبار مصرف تلاش کنند.

حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز بر اعطای تسهیلات کوتاه مدت به لحاظ اثربخشی سریع در صورت های مالی  و استفاده از ابزارهای تعهدی از جمله ضمانتامه ها ، اعتبار اسنادی داخلی در سیستم اعتباری بانک تاکید کرد و افزود:  پرداخت تسهیلات  مضاربه و خرید دین به مشتریان جهت حفظ منابع در جریان، در راستای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در استان نقش حائز اهمیتی دارد.

در پایان این همایش طاهر مولایی نیا رئیس اداره امور شعب به ارائه گزارشی از عملکرد استان پرداخت و محمد رضایی و مختارمحمدی در حوزه ی منابع انسانی و انضباط مالی با همکاران به گفتگو نشستند .

در پایان این سفر یک روزه مدیران از شعبه خیابان امام اردبیل بازدید و با همکاران دیدار و گفت و گو کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.