×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
برای رضایتمندی همکاران نماینده آماده واریز روزانه کارمزد هستیم

شریفی در این دیدار ضمن اشاره به پرداخت روزانه ۹۴ میلیارد تومان خسارت، این موضوع را حاصل تلاش همه اعضاء خانواده بزرگ بیمه ایران دانست و گفت برای اداره شرکت دست یاری به سمت همه ذینفعان مان دراز میکنیم.
ریاست هیات مدیره همچنین اضافه کرد: برای بقاء در بازار مجبور به تغییر ریل کسب و کارمان هستیم و راهبرد شرکت استفاده از سامانه های تولید شده می‌باشد. با استفاده از همین سامانه ها پیشنهاد پرداخت روزانه کارمزد را مطرح کرده ایم.
از برکات استفاده از سامانه ها در خدمت به بیمه گذاران، درخواست برگشت بیمه گزارانی که پرتفوی خود را از بیمه ایران برده بودند میباشد.
شریفی با اشاره به مشکلات طرح شده توسط نمایندگان اشاره کرد: ما در بیمه ایران به دنبال تسهیل مسیر کسب و کار نمایندگان هستیم و مدیرکل استان هرمزگان موظف به پیگیری مشکلات نمایندگان می‌باشد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی در این دیدار با حضور مدیر کل شعب استان هرمزگان و کارکنان و نمایندگان شعبه کیش، نمایندگان هر کدام به بیان مشکلات کسب و کار خود پرداخته و در ادامه نیز مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه ایران با برش کیک منقش به نشان بیمه ایران و اهدای لوح تقدیر به کارکنان شعبه برگزار گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.