×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | برای رفع موانع تولید به نقش آفرینی تمامی دستگاهها و نهادها نیاز است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، سهم دینی، رئیس هیئت مدیره به همراه احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، عبدالرضا خدادی،رئیس اداره بررسی طرح ها و نظارت، حسن کاسب، رئیس اداره امور شعب و سیروس یزدانی کارشناس اداره بررسی طرح ها و نظارت در راستای گسترش مبادلات مالی و ارائه خدمات بانکی از شرکت توسعه حفاری تدبیر در شهر اهواز بازدید و  با مدیر عامل این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار سهم دینی، رئیس هیأت مدیره بانک دی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در شرکت توسعه حفاری تدبیر گفت دستاوردهای توسعه ای حاصل شده در شرکت توسعه حفاری تدبیر در زمینه عملیات بالادستى صنایع نفت، این مجموعه را به یکی از شرکت های پیشتاز در صنعت بالادستی، علی الخصوص در توسعه میادین مشترک تبدیل کرده است. 
رئیس هیأت مدیره بانک دی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم حمایت از اقتصاد ملی و حرکت در جهت رونق تولید افرود: با نام‌گذاری سال ۱۳۹۸ از طرف مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید، رویکرد بانک های کشور با یک تغییر استراتژیک به سمت اعطای تسهیلات ارزان قیمت به بخش تولید و تامین مالی واحدهای تولیدی و به تبع آن رونق تولید سوق پیدا کرد و به دنبال آن در نظام بانکی برای تحقق افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ برنامه‌هایی تدوین شد که حمایت از تولید نیز بخش مهمی از آن است.
وی با آسیب شناسی فضای حاکم بر کسب و کار در دوران تحریم ها و لزوم نقش آفرینی تمام دستگاهها و نهادها در کاهش آثار تحریم بر تولید داخلی تصریح کرد: برای رفع موانع تولیدی در کشور می‌باید تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی ربط، از جمله بانک ها، سهم و نقش سازنده خود را تعریف و ایفاء کنند که بدون شک با حصول این امر در یک بازه زمانی میان مدت، می توان شاهد رفع بخش زیادی از مشکلات حوزه تولیدی کشور بود.
سهم دینی در پایان این دیدار با تشریح برنامه های استراتژیک بانک دی در حمایت از صنایع کشور تاکید کرد: 
بانک دی در ماه های اخیر با گسترش مبادلات مالی خود با مجموعه های صنعتی و تولیدی بزرگ داخلی نشان داده است که عزم جدی در حمایت از رونق تولید دارد و با تدوین استراتژی بلند مدت خود در حال گسترش بازار هدف خود به سمت مجموعه هایی است که در تولید داخلی به خودکفایی رسیده و یاریگر اقتصاد کشور هستند.
در پایان این دیدار محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت توسعه حفاری، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بر افزایش مراودات با بانک دی تاکید کرد.
گفتنی است شرکت توسعه حفارى تدبیر، یکى از شرکت هاى زیر مجموعه گروه توسعه انرژى تدبیر مى باشد، که در شهریور ماه ۱۳۹۱ به عنوان یک شرکت فعال در زمینه عملیات بالادستى صنایع نفت ثبت گردیده است. برخى از اهداف اصلى این شرکت انجام عملیات حفارى، تعمیر و تکمیل چاه هاى نفت و گاز در میادین اکتشافى، توصیفى و توسعه اى خشکی در ایران و خارج از کشور و همچنین انجام خدمات مهندسى حفارى، خدمات فنى حفارى ، مطالعات میادین نفت و گاز و اجراى پروژه هاى حفارى به صورت EPDS مى باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.