×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برتری آرژانتین با درخشش مسی در شب شکست برزیل و مصدومیت شدید نیمار

در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای‌جنوبی بامداد امروز ۵ دیدار برگزار شد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارها تیم ملی اروگوئه در ورزشگاه سنتناریوی مونته‌ویدئو میزبان تیم ملی برزیل بود که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر اروگوئه به پایان رسید. برای تیم میزبان در این دیدار داروین نونیز در دقیقه ۴۲ و نیکولاس د لا کروز در دقیقه ۷۷ گلزنی کردند.

از سوی دیگر برزیل در شبی که نتیجه را واگذار کرد، با مصدومیت نیمار هم مواجه شد و این ستاره با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد. ستاره برزیلی‌ها ابتدا در دیدار ۱۸ در برخورد با مانوئل اوگارته نیاز به مداوا پیدا کرد اما به زمین برگشت و به بازی ادامه داد ولی در آخرین ثانیه‌های نیمه اول بود که در یک درگیری با نیکلاس دلا کروز، روی پاس چپش فرود بدی داشت و نقش زمین شد.

اروگوئه با این نتیجه ۷ امتیازی شد و به دلیل گل زده بیشتر از برزیل، در رتبه دوم گروه قرار گرفت و سلسائو به رتبه سوم سقوط کرد.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز، تیم ملی آرژانتین میهمان تیم ملی پرو بود که در نهایت آلبی سلسته موفق شد با برتری ۲ بر صفر پرو را مغلوب کند. لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین که به دلیل مصدومیت در دیدارهای چند هفته اخیر تیم فوتبال اینترمیامی غایب بود و در دیدار قبلی آرژانتین مقابل پاراگوئه نیز کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در این دیدار به ترکیب اصلی آرژانتین برگشت و یک‌بار دیگر با درخشش خود نشان داد که به اوج آمادگی برگشته است.

لیونل مسی در این دیدار موفق شد در دقایق ۳۲ و ۴۲ هر ۲ گل شاگردان لیونل اسکالونی را در این دیدار به ثمر برساند و این بازیکن همچنین در نیمه دوم و در دقیقه ۵۷ هم بار دیگر دروازه حریف را باز کرد اما کمک داور ویدیویی این گل را رد کرد تا شانس ثبت هت تریک را از او گرفته باشد.

آرژانتین با این نتیجه ۱۲ امتیازی شد و در صدرجدول قرار گرفت و در مقابل پرو نیز با یک امتیاز در رتبه نهم ایستاد.

نتایج کامل دیدارهای رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای‌جنوبی:

ونزوئلا ۳ – شیلی صفر

پاراگوئه ۱ – بولیوی صفر

اکوادور صفر – کلمبیا صفر

اروگوئه ۲ – برزیل صفر

پرو صفر – آرژانتین دو

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.