×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برتری مطمئن اینتر برای صعود؛ رژه پیروزی افعی‌ها در لیسبون

دیدار تیم‌های بنفیکا و اینتر در چارچوب مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در ورزشگاه دالوژ با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر اینتر به پایان رسید.

اینتر و بنفیکا تاکنون ۳ بار برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که در این تقابل‌ها ۲ پیروزی سهم اینتر بوده و در دیگر مسابقه نیز نتیجه تساوی حاصل شده بود.

بنفیکا پس از صدرنشینی در گروهی که پاری سن ژرمن، یوونتوس و مکابی حضور داشتند، در مرحله یک هشتم نهایی موفق به عبور از سد بروخه شد. اینتر نیز پس از دوم شدن در گروهی که بایرن مونیخ، بارسلونا و ویکتوریا پلژن هم در آن بودند، در مرحله یک هشتم نهایی پورتو را در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا به این مرحله صعود کند.

بازی در نیمه اول بیشتر در میانه میدان دنبال شد و ۲ تیم نتوانستند موقعیتی بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند تا در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۵۱ اینتر توانست بر خلاف جریان بازی گل اول را به ثمر برساند. نیکولو بارلا توانست با ضربه سر روی ارسال الساندرو باستونی دروازه بنفیکا را باز کند.

در ادامه بازی، بنفیکا سعی در رسیدن به محوطه جریمه اینتر را داشت اما تغییرات اینزاگی، دفاع میهمان را مستحکم و غیرقابل نفوذتر کرده بود.

گل دوم اینتر در دقیقه ۸۲ توسط روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر اینتر به پایان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.