×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برد باورنکردنی آژاکس در لیگ هلند؛ ۱۳ – صفر؛ این تور دیگر تور نمی‌شود

به گزارش ایرنا، هفته ششم رقابت‌های اردیویژه هلند با بازی ۲ تیم وی‌وی‌وی ونلو و آژاکس آمستردام پیگیری شد که این مسابقه عجیب با نتیجه باورنکردنی ۱۳ بر صفر به سود آژاکس خاتمه پیدا کرد.
شاگردان اریک تن هاخ مقابل میزبان خود نمایش غیر قابل تصوری داشتند و موفق شدند در یک نیمه چهار گل و در یک نیمه ۹ گل به ثمر برسانند. یورگن اِکِلِنکمپ(۱۳ و ۵۷)، لاسینا ترائوره(۱۷، ۳۲، ۵۴، ۶۵ و ۸۷)، دوشان تادیچ(۴۴)، آنتونی سانتوس(۵۵)، دالی بلیند(۵۹)، کلاس یان هونتلار(۷۴ و ۷۶) و لیساندرو مارتینز(۷۸) گلزنان این دیدار بودند.
کریستین کوم، بازیکن تیم ونلو در دقیقه ۵۲ از زمین اخراج شد. آژاکس با این پیروزی مقتدرانه‌ترین برد در تاریخ مسابقات لیگ هلند را به ثبت رساند. رکورد قبلی در اختیار خود این تیم بود که در سال ۱۹۷۲ با نتیجه ۱۲ بر یک حریف خود را شکست داده بودند.
با این نتیجه عجیب آژاکس ۱۵ امتیازی شد و به طور موقت به صدر جدول رفت. این تیم سه روز دیگر باید با آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا پیکار کند. جالب است که مردان تن هاخ در پنج بازی نخست خود ۱۱ گل زده بودند و در این دیدار ۲ گل بیشتر از تمام بازی‌های قبلی خود در لیگ گل زدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.