×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بررسی و ارزیابی روند آماده‌سازی و ارسال گذرنامه‌های اربعین

سعید شریف‌زاده عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات کشور روند آماده سازی و ارسال گذرنامه‌های اربعین را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
شریف زاده در بازدید از بخش های اجرایی و ستادی این مرکز از ارتقای کیفیت اجرای فرایندهای پستی و وجود فضایی صمیمی و همدلی بین کارکنان و مدیریت ابراز خرسندی کرد.
عضو هیئت مدیره با بیان اینکه تکریم نیروی انسانی باید در اولویت های کاری مدیران قرار گیرد، افزود: مدیر بایدگوش شنوای مجموعه‌ی خود بوده و در فراهم آوردن شرایط آسودگی و امکانات رفاهی برای کارکنان کوشا باشد.
وی با اشاره به اینکه کارکنان و رانندگان شبکه پستی، ساعات طولانی را در محل کار و در کنار یکدیگر سپری می‌کنند، گفت: آرامش در فضای کار، حذف دغدغه های محیطی، ساماندهی ناهنجاری های ظاهری و احیای برخی امکانات، موجب ایجاد آرامش بصری، ارتقای روحیه‌ی کارکنان، افزایش بهره‌وری و در پی آن رضایت‌مندی ذینفعان و مشتریان شبکه پستی را به دنبال خواهد شد.
رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست در بازدید از بخش آماده سازی و ارسال گذرنامه های پستی از تلاش تمامی کارکنان تقدیر کرده و افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر روزانه به طور میانگین ۲۵ هزار گذرنامه و گذرنامه‌ی اربعین در شبکه پستی دریافت و کارسازی می‌ گردد، پیش بینی می شود بر اساس آمارهای سال گذشته این تعداد به ۶۰ هزار فقره در روز افزایش یابد.
این عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از هموطنان خواست، هر چه سریع‌تر نسبت به درخواست گذرنامه اقدام نموده، تا زمان کافی برای صدور توسط اداره گذرنامه و توزیع توسط پست فراهم باشد و زائرین پیش از اعزام به راهپیمایی اربعین موفق به دریافت گذرنامه خود شوند.
گفتگو با کارکنان و اطلاع از مسائل و مشکلات آنها از دیگر برنامه های شریف زاده در بازدید از مرکز تجزیه و مبادلات بود.
در جریان این بازدید محمدمهدی پیشقدم مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات کشور، گزارشی از آمار و ترافیک مرسولات و اقدامات، طرح ها و برنامه های فنی این مرکز ارائه کرد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.