×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برق مشترکان در ایام نوروز به صورت پایدار تامین می‌شود

تجارت گردان | برق مشترکان در ایام نوروز به صورت پایدار تامین می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، در این اطلاعیه آمده است: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان به ویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است.

این اطلاعیه می افزاید: بیش از ۲۰،۰۰۰ نفر از کارکنان صنعت برق در ایام نوروز «بصورت ۲۴ ساعته انجام وظیفه کرده» و تأمین برق پایدار در سطح کشور را بر عهده دارند.

در این اطلاعیه آمده است: مشترکان برق می توانند خدمات مورد نیاز خود را بصورت غیرحضوری از طریق سامانه های الکترونیکی موجود و یا تماس تلفنی با مراکز اتفاقات برق در منطقه خود دریافت و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.

این اطلاعیه می افزاید: صورت حساب برق مصرفی مشترکان به روال گذشته،  بصورت پیامکی برای آنها ارسال و یا از طریق درگاه های موجود قابل دریافت است.

در این اطلاعیه آمده است: برای آن دسته از کسب و کارهای کوچک که درشرایط حاضر برای پرداخت قبوض خود مشکل دارند، تا اردیبهشت ماه فرصت داده شده است.

شرکت تولید، انتقال و توزیع برق ایران در این اطلاعیه تصریح کرد: با توجه به اینکه تأمین برق پایدار منوط به پرداخت هزینه های برق مصرفی است از عموم مشترکین گرامی تقاضا دارد در خصوص پرداخت به موقع اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.