×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برنامه‌ریزی برای تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای 

به گزارش تجارت گردان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کمال هادیان‌فر معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در نشست هم‌اندیشی با داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیران این سازمان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نیاز امروز کشور به کارهای جهادی و بزرگ گفت: این روحیه خدمت‌رسانی و جهادی در بدنه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با وجود فعالیت شبانه‌روزی و مستمر در شرایط گرما و سرمای طاقت‌فرسا توسط نیروهای این سازمان مشهود است.

هادیان‌فر تسهیل در جابه‌جایی بار و مسافر را وظیفه ذاتی وزارت راه و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برشمرد و افزود: مدیران باید با اقدامات تحولی و ماندگار، به‌دنبال تحول‌آفرینی و برداشتن گام‌های بزرگ باشند.

وی گسترش، مدیریت، توسعه و نظارت بر سامانه‌های مدیریتی را اولویتی مهم خواند و تأکید کرد: با توجه به محدود بودن اعتبارات دولتی و گستردگی دامنه خدمات و اقدامات، باید از ظرفیت بخش خصوصی در سیاستگذاری‌ها و ارائه خدمات به‌نحو مطلوب بهره برد و دولت باید با سیاستگذاری، موانع پیش روی فعالیت سرمایه‌گذاران بخش را تسهیل کند.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به نیاز کشور به افزایش ناوگان اتوبوسرانی، برنامه‌ریزی برای تأمین ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس و افزودن به ناوگان فعال در این بخش انجام شده‌است.

هادیان‌فر اظهار کرد: امروز کشور نیازمند کارهای جهادی و بزرگ است و این روحیه خدمت‌رسانی در بدنه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.